Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@01:30:42 GMT

«نیم نگاه» با چالش های حوزه سلامت روی آنتن می رود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۶۶۷

«نیم نگاه» با چالش های حوزه سلامت روی آنتن می رود

برنامه «نیم نگاه» که از شنبه تا چهارشنبه روانه آنتن رادیو سلامت می شود به رفع چالش های حوزه سلامت می پردازد و به مطالبات مردم اختصاص دارد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «نیم نگاه» با هدف اعتمادسازی مسئولان نسبت به رفع چالش های حوزه سلامت و پاسخ به مطالبات مردم تولید و پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه که به مسائل و مشکلات روز مردم در حوزه های مختلف سلامت می پردازد، از شنبه تا چهارشنبه و از گروه های مختلف برنامه سازی رادیو سلامت ساعت ۱۲ روی آنتن می رود.

روزهای شنبه این برنامه در گروه بهداشت روان تقدیم شنوندگان می شود. مشاور برنامه لعیا باستانی و مجری کارشناسان این برنامه به صورت یک هفته در میان لیلا رحیمیان و پویان مقدم هستند. روزهای یکشنبه از گروه سلامت اجتماعی با محوریت مسائل مرتبط با آسیب های اجتماعی و مشکلات مردم در این حوزه پخش می شود.

روزهای دوشنبه گروه تغذیه با محوریت مسائل مرتبط با صنایع غذایی، کشاورزی، مشکلات تولید و عرضه مواد غذایی تهیه می شود. مشاور و مجری کارشناس هر ۲ گروه لیلا علوی است. پیگیری مطالبات مردم از مهمترین رسالت های این برنامه است، تهیه کننده «نیم نگاه» در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه سهیلا باقری است.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه نیم نگاه آنتن رادیو سلامت نیم نگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه برنامه‌های هفته سلامت با مشارکت مردم در حال اجراست، گفت: تقویت خدمات بهداشتی با مشارکت بخش خصوصی در حاشیه شهر‌ها، اجرابی برنامه سلامت با رویکرد کارآفرینی، خود مراقبتی با محوریت ارتقای سطح زندگی سالم در جامعه، ارتقای نظام مدیریت بیماری بویژه کنترل بیماری‌ها نوپدید و بازپدید، و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی بهداشتی در ارائه خدمات بهداشتی از جمله راهبرد‌های برنامه‌های هفته سلامت است.
دکتر واعِظ افزود: ارتقای سلامت و حوزه بهداشتی در سطح منطقه بویژه در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر و توسعه سلامت در خانواده از دیگر راهبرد‌ها و برنامه‌های هفته سلامت است که با مشارکت مردم انجام می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت بعنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری آرد و نان
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان چیست؟
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه‌ها؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات