Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه17 گفت: فرهنگسرای شهید سلیمانی پایگاه واکسیناسیون کرونا در منطقه 17 خواهد بود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، داود لطفی با حضور در فرهنگسرای شهید حاج قاسم سلیمانی از مراحل آماده‌سازی پایگاه و سایت واکسیناسیون کرونا و اجرای طرح خادم منتظر و همچنین رزمایش کمک مومنانه بازدید و در جریان اقدامات اجرایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لطفی در این بازدید گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت، در اجرای واکسیناسیون هیچ گونه مراجعه حضوری به مراکز درمانی برای ثبت نام وجود ندارد و تماس با افراد حائز شرایط مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا از طریق تلفن و مراکز بهداشت منطقه انجام می‌شود.
در این بازدید جواد عابدی رئیس فرهنگسرا با ارائه برنامه‌ها و اقدامات انجام شده گفت: درآستانه عید سعید فطر و با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب طرح خادم منتظر، 800 سبد کالا و بسته معیشتی در بین خانواده‌های کم‌برخوردار مناطق 17،18،19 توزیع می‌شود.
گفتنی است در طرح خادم منتظر خانواده‌های کم‌برخوردار از طریق مدیران محلات، دبیران شورایاری و خیرین منطقه شناسایی و اطلاعات آن ها پس از راستی آزمایی در سامانه ثبت می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا اخلاص مند، مدیر عامل آب منطقه‌ای استان همدان به دعوت علی اصغر غفاری‌آثار، فرماندار رزن در شهرستان رزن حضور یافت و از محل رودخانه شهر رزن که در طرح جامع و تفصیلی، داخل محدوده شهر قرار گرفته است از آخرین وضعیت این رودخانه بازدید میدانی کردند.

در این بازدید، پیرامون ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به منظور بررسی و حل و فصل موضوع، به مشاور ذیصلاح ارجاع و دستورات صادر شد تا در طی مدت زمان ۲۰ روز نسبت به حل و فصل موضوع اقدام شود.

همچنین در این بازدید بررسی و مشکلات پروژه مسکن ملی رزن نیز به صورت میدانی توسط مدیر آب منطقه‌ای استان، معاونین وی و مشاور ذیصلاح بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

در ادامه این بازدیدها که وحید آرمان رئیس دادگستری شهرستان رزن نیز حضور داشت با تاکید بر رفع موانع، دستورات لازم را ارائه کردند که با اقدام خردمندانه و حمایت گرانه مدیرعامل آب منطقه‌ای و رئیس دادگستری شهرستان مشکل بیش از ۴۰ هکتار زمین حل شد و با توافق و تملک انجام شده ۴۰ هکتار زمین به شهر رزن الحاق خواهد شد و فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان وارد فاز عملیاتی می‌شود.

غفاری‌آثار فرماندار رزن، ضمن تشکر از اقدامات مهم و ابتکار عمل مدیر آب منطقه‌ای استان و همچنین رئیس دادگستری شهرستان رزن افزود: با اتحاد و همدلی و به دور از حواشی و توان بالا و ریسک پذیری مدیران شهرستان و برخی مدیران استان برای خدمت به مردم ایستاده‌ایم.

کد خبر 6097679

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • سالمندان مبتلا به فشار خون بالا چه بخورند؟
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند