Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با بیان اینکه صحبت‌های ظریف ‌بسیار اشتباه بود، گفت: این ا‌ظهارات دشمن شاد‌کن شد‌. - اخبار استانها -

حسین گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد در ارتباط با فایل صوتی  منتشر شده ظریف وزیر امور خارجه ایران اظهار داشت: با توجه به مطرح شدن تفکیک میدان و دیپلماسی در فایل صوتی وزیر امور خارجه کشور تفکیک درستی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یک کشور  همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند تصمیمات کلان اتخاذ  و سپس وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها مجری هستند در همین راستا  وقتی منشا واحدی جهت تصمیم گیری وجود دارد تفکیک میدان و دیپلماسی کار دقیقی به حساب نمی‌آید.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در صحبت‌های ظریف میدان به گونه‌ای تعریف شده که ناهمخوان است و این صحبت‌ها به نوعی سبب دو قطبی در کشور می‌شود که این صحبت‌ها خلاف است چرا که همه قوا کشور براساس قانون اساسی تحت نظر مقام معظم رهبری انجام وظیفه می‌کنند و مصدر تصمیم‌گیری شورای عالی امنیت ملی و سایر قوا هستند که مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند.

سوال عضو هیئت رئیسه مجلس از رئیس جمهور درباره انتشار فایل صوتی اظهارات «ظریف»مقدم‌فر: ظریف ظلم بزرگ به حاج قاسم را جبران نکرد/ اگر‌ قدرت میدان نبود کسی برای دیپلماسی تره خرد نمی‌کردرئیس ستاد روحانی در کاشان: انتشار فایل صوتی ظریف نشانه بی‌تدبیری بود / شهید سلیمانی سرباز وطن است

وی بیان کرد: تفکیک و روبه‌روی هم قرار دادن میدان و دیپلماسی بی توجهی به  این است که همه قوا زیر نظر ولی فقیه خدمت می‌کنند چرا در فایل صوتی ظریف این مسئله مطرح نمی‌شود که همانگونه که خودشان تحت نظر ولی فقیه خدمت می‌کنند، میدان نیز تحت نظر ولی فقیه است و چرا میدان را در مقابل خودشان قرار می‌دهند؟  

گودرزی گفت: آنچه در فایل صوتی منتشر شده بسیار خطرناک‌تر از سایر بحث‌هاست این است که در نظام جمهوری اسلامی سردار سلیمانی یکی از نمادها و بخش‌های  همبستگی ملی است، مردم و همه ارکان نظام به این جمع‌بندی رسیده‌اند که بخشی از هویت نظام جمهوری اسلامی در مقاومت مرهون سردار سلیمانی است و نادیده گرفتن این امر  خدشه در وحدت  ملی کشور است و این موضوع  را  ظریف و همه افرادی که تجربه کار دیپلماسی دارند به خوبی می‌دانند.

وی تصریح کرد: ملت ایران در برابر استکبار جهانی که مانع از ورود دارو به کشور می‌شوند و  رخ در رخ ملت ایران ایستاده و سبب شهادت سردار سلیمانی شد به پا خواستند و برای تشییع شهید سردار سلیمانی میلیون‌ها نفر شرکت کردند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خدشه وارد کردن به  نمادها و اصول پذیرفته شده همبستگی و ملی یک کشور به اساس یکپارچگی و وحدت ملی کشور ضرر وارد می‌شود در همین راستا صحبت‌های ظریف کار بسیار  اشتباهی بود و نشان داد به کار خودشان هم در دیپلماسی خیلی اعتقاد ندارند.

گودرزی افزود: همه ما در یک جبهه تحت نظر مقام معظم رهبری جبهه اعتقادی را تشکیل می‌دهیم، ظریف هم جزیی از این جبهه به عنوان وزیر امور خارجه و سردار سلیمانی نیز جزیی از این جبهه به عنوان فرمانده نیروی قدس است ولی این باور در فایل صوتی  منتشر شده ظریف متبلور نمی‌شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فایل صوتی ظریف خطا و خطر بسیار بزرگی بود عنوان کرد: هماهنگونه که مقام معظم رهبری فرمودند صحبت‌های مطرح شده توسط ظریف در فایل صوتی منتشر شده مایه تاسف، تکرار حرف‌های دشمن  و دشمن شاد کن بود و  همچنین ایجاد دوگانگی در کشور خطای بزرگ ظریف  بود.

انتهای پیام/645

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس مقام معظم رهبری سردار سلیمانی صحبت های ظریف فایل صوتی منتشر شده صحبت ها تحت نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

حبیب‌زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: «آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رئیس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم، اما روایت ایشان صحیح نیست».

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: «در آن جلسه آن مسئول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کار‌های کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرف‌های وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه‌ها باید دنبال خدمت بی منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم».

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور