Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک باشگاه بایرن با تمجید از یولیان ناگلزمان مربی جدید باشگاه باواریایی گفت که این مربی او را یاد پپ گواردیولا می اندازد.

به گزارش طرفداری و به نقل از شینهوا، از هفته ها پیش اعلام شد که یواخیم لو با پایان مسابقات یورو در تابستان پیش رو بعد از دورانی طولانی در تیم ملی آلمان از منشافت جدا خواهد شد. حال لروی سانه هافبک باشگاه بایرن مونیخ می گوید قهرمانی در مسابقات یورو پیش رو بهترین راه برای دادن هدیه خداحافظی مناسبی برای یواخیم لو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در این باره گفت:

تمام فکر و ذکر بازیکنان این است که هدیه خداحافظی خوبی به یواخیم لو بدهند. همه در مورد آخرین تورنمنت بزرگ او هیجان زیادی دارند. این یواخیم لو بود که در سال 2015 برای اولین بار مرا به تیم ملی دعوت کرد و بابت رفتن او از منشافت ناراحتم. 

آلمان در جام ملت ها در گروهی سخت قرار گرفته و فرانسه، پرتغال و مجارستان هم گروه است. با این وجود سانه می گوید:

 نمی توانیم تا شروع مسابقات صبر کنیم اما قبل از آن می خواهیم به خوبی آماده شویم تا به اهدافمان برسیم. با گروهی که در آن قرار داریم، از همان آغاز چالش های زیادی پیش روی ماست اما قرار گرفتن مقابل رقیبانی قدرتمند از همان شروع تورنمنت می تواند برای مسابقات حذفی نکته مثبتی باشد چرا که ما از همان ابتدا کار را جدی گرفته ایم.

این بازیکن در مورد اولیور بیرهوف که گفته بود دوست دارد تیم ملی با گلزنی سانه قهرمان شود نیز گفت:

این رویای زیبایی است. 

او در مورد قهرمانی با بایرن در مسابقات این فصل نیز گفت: 

حالا انگیزه های جدیدی برای موفقیت و ادامه کارهایم دارم. فرقی ندارد در لیگ برتر قهرمان شوید یا بوندس لیگا. این قهرمانی ها عطش شما را برای موفقیت های مضاعف بیشتر می کند. 

سانه در مورد مصدومیت سنگینی که در سال 2019 گریبانگیر او شد، گفت:

اندکی طول کشید تا به فرم خوب همیشگی خودم برگردم و به حضور در باشگاه و تیمی جدید هم عادت کنم. در حال حاضر به خاطر حضور در بایرن خوشحال هستم. اندکی طول کشید تا در مسیر درست بیافتم و شیوع کرونا نیز کارها را سخت تر کرد. در حال حاضر تمام تمرکزم روی مسابقات یورو است. 

یولین ناگلزمان از فصل آینده هدایت بایرن مونیخ را بر عهده خواهد داشت. سانه با اشاره به این که در مورد کار با این مربی کنجکاو است، گفت:

مربی فعلی لایپزیش مرا به یاد پپ گواردیولا می اندازد. رویکرد آنها به نوعی شبیه به هم است. تا آنجا که می دانم، ناگلزمن یکی از بزرگترین طرفداران گواردیولا است. او هم شبیه گواردیولا طرفدار مسائل تاکتیکی است و ترسی از بردن تیمش به سطحی جدید ندارد. در منچستر که بودم، گواردیولا دائما در گوشم زمزمه می کرد چه کار کنم. با حضور ناگلزمان در بایرن، فصل هیجان انگیز جدیدی در بایرن شروع خواهد شد.

سانه از حضور هانسی فلیک در تیم ملی آلمان نیز استقبال کرد و گفت:

او کاری فوق العاده در بایرن انجام داد. او تیم ملی را به سطحی جدید می برد و همه ما با توانایی های رهبری او آشنا هستیم. در حال حاضر فقط شایعه هایی از حضور او در تیم ملی شنیده ایم. عوض شدن مربی و هم تیمی ها چیزی است که در گذر سال ها به آن عادت می کنید. باید تلاش کنید راهی درست در کنار دیگران پیدا کنید و در یک مسیر حرکت کنید. 

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد حمله فرهاد مجیدی به وزیر ارتباطات؛ شعورش به اندازه وزیر یک مملکت نیست! استقلال بکوبد و از نو بسازد/ تحلیل فنی سناریوی تکراری، تکرار نشد / تحلیل بازی پرسپولیس ملاقات مدیر یوونتوس و ماسیمیلیانو الگری در تورین / عکس رئال مادرید تمام تلاش خود را برای حفظ زیدان خواهد کرد / تکذیب شایعات جدایی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یواخیم لو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود

ستاره نروژی سیتی نمی تواند تیمش را مقابل برایتون همراهی کند. 

طرفداری | منچسترسیتی در دیدار روز پنجشنبه لیگ برتر مقابل برایتون،  ارلینگ هالند را در اختیار نخواهد داشت. هالند به دلیل مصدومیت عضلانی، بازی نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل چلسی را از دست داد و حالا حضورش در ورزشگاه آمکس هم منتفی شده است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که مصدومیت مهاجم 20 گله تیمش جدی نیست و او می‌تواند برای بازی یکشنبه مقابل ناتینگهام فارست به میدان برود. همچنین با بهبودی فیل فودن و جان استونز، اوضاع تیم برای این دو بازیکن که پیش‌تر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کردند، بهتر شده است. 

ارلینگ برای فردا آماده نیست، اما دو بازیکن دیگر (فودن و استونز) آماده هستند. مشکل او جدی نیست، اما او نمی تواند در این بازی حاضر باشد. 

 ترکیب چرخشی بی معنی است

نمی‌دانم «ترکیب چرخشی» به چه معناست. هر بازیکنی سزاوار بازی کردن است. هر کسی ترکیب اصلی مورد علاقه خود را دارد، اما همه در تیم سهم خودشان را دارند. حالا سه یا چهار روز از آخرین بازی مقابل چلسی می‌گذرد و فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل است. 

 برایتونِ دزربی فوق العاده است

جدال با برایتون به خاطر سبک بازی ما یکی از سخت‌ترین بازی‌هاست. هر فصل بیشتر از قبل آنها را تحسین می کنم و هر فصل بازی کردن مقابل تیم دزربی دشوارتر می شود. آن ها مشکلات زیادی داشتند، بازیکنان مهمی مانند کولویل، کایسدو، مک آلیستر فروخته شدند. آن ها بازیکنان مهمی بودند. دزربی در برایتون عملکرد فوق العاده ای داشته است. 

 بارها در این وضعیت قرار داشته ایم

همه بازی های ما پرهیجان و مهم هستند، اما این بازی سرنوشت‌ساز است. حالا هر اشتباهی می تواند کار را برای ما پیچیده کند، اما خب همین که هست! خوشبختانه سال های اخیر بارها در چنین شرایطی حضور داشته ایم، بنابراین می‌دانیم هدفمان چیست. من خودم از حضور در چنین شرایطی لذت می برم اما در نوامبر و دسامبر همین گونه بود. مهم این است که بازیکنان بهترین عملکرد خودشان را داشته باشند چون من کسی نیستم که به زمین می رود. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی