Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:21:27 GMT

نگرانی کرونایی خندابی‌ها از طبیعت‌گردی اراکی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۱۹۱

نگرانی کرونایی خندابی‌ها از طبیعت‌گردی اراکی‌ها

ایسنا/مرکزی فرماندار خنداب گفت: خوشبختانه ورود خودروهای غیربومی به شهرستان خنداب بسیار کم است، اما ورود خودروهای با پلاک شهرستان اراک برای استفاده از مناظر طبیعی و تفرجگاه ها نگرانی هایی را ایجاد کرده و آمار ابتلا را افزایش داده است.

حسن خزائی پور ۲۵ اردیبهشت ماه جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان مرکزی، افزود: فوتی‌هایی که به نام شهرستان خنداب در دو هفته اخیر ثبت شده است در مراکز درمانی شهرستان اراک بستری شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۴۳۲ دوز واکسن برای افراد واجد شرایط تزریق شده است و در حال حاضر تنها ۱۰۰ دوز واکسن در شهرستان وجود دارد که انتظار می‌رود نسبت به تامین واکسن مورد نیاز اقدام شود.

خزائی پور با تقدیر از اختصاص دستگاه اکسیژن ساز به این شهرستان گفت:. حسین بختیاری فرماندار اراک نیز خواستار اعمال محدودیت‌های تردد مطابق با رنگ بندی اعلام شده در سطح استان شد و افزود: باید تمامی قوانین و مقررات متناسب با وضعیت فعلی که نارنجی است رعایت شود تا شاهد کاهش ترددهای غیرضروری باشیم.

وی همچنین خواستار اعلام دقیق آمار مبتلایان به کروناویروس شد و افزود: از آمادگی لازم برای اجرای مصوبات ستاد کرونا برای کاهش آمار مبتلایان و نیز انجام واکسیناسیون برخوردار هستیم.

در ادامه فرماندار دلیجان به وضعیت تثبیت شده این شهرستان در خصوص آمار مبتلایان به کرونا و روند نزولی اشاره کرد و افزود: به منظور پیشگیری از افزایش آمار مبتلایان، سازوکارهای لازم اتخاذ شده است.

وحید براتی زاده همچنین با اشاره به واکسیناسیون حدود ۱۶۰۰ نفر در این شهرستان گفت: با توجه به اتمام سهمیه واکسن این شهرستان درخواست می شود که برای فردا پیش بینی لازم برای تامین واکسن صورت گیرد تا مشکلی در ادامه روند این کار پیش نیاید.

فرماندار ساوه نیز از کاهشی شدن روند بستری و ابتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد و افزود: تمامی مصوبات استانی و شهرستانی ستاد مبارزه با کرونا با نظارت دقیق در حال اجراست تا در جامعه شاهد عادی انگاری و ساده انگاری نباشیم.

علی میرزایی افزود: واکسیناسیون در این شهرستان با روند بسیار مطلوب و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال اجراست و انتظار می‌رود که با تشدید نظارت‌ها روند ابتلا در روزهای آینده سیر نزولی به خود گیرد.

فرماندار خمین نیز خواستار دقت نظر در شناسایی و بستری مبتلایان به کرونا شد و گفت: طبق دستورالعمل کشوری موضوع بستری سرپایی در دستور کار کادر درمان این شهرستان قرار گرفته است.

احمد طهرانی افزود: طبق آمار روزانه تعداد مبتلایان به کروناویروس در این شهرستان کاهش یافته و پیش‌بینی می‌شود که طی روزهای آینده میزان مبتلایان و فوتی‌ها کاهش یابد. بیشترین تمرکز مدیریت شهرستان بر تشدید نظارت‌ها و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در بین اصناف است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا شهرستان خنداب استانی شهرستانها مبتلایان به کرونا آمار مبتلایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟

آمار رسمی می‌گوید «۷۱ درصد ایرانی‌ها در سال‌های گذشته سفر نرفتند!

به گزارش دنیای اقتصاد، بر اساس داده‌های سال ۱۴۰۰ مرکز آمار از مجموع ۲۶ میلیون و ۳۸۴‌هزار خانوار ایرانی تنها ۲۴‌درصد «خانوار‌های فاقد خودرو» فرصت تجربه سفر را داشته‌اند.

۸۲‌درصد از سفر‌ها توسط خانوار‌هایی با محل سکونت شخصی یا سازمانی صورت گرفته و تنها ۱۸‌درصد از مسافران افراد مستاجر بوده‌اند.

نتایج نظرسنجی اخیر درباره تعطیلی آخرهفته نشان داد، جامعه با «دو روزه شدن تعطیلی آخرهفته» موافق است و آن را مطالبه می‌کند.

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ کوهپیمایی و طبیعت گردی در طبیعت زیبای یکانات یامچی
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید