Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی، حضور در بوستان‌ها و آرامستان‌ها همچنان چالش‌های موجود بر سر راه مدیریت کرونا هستند.

«محمد نوذری» در هفتادمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: در مدیریت کرونا و روند خیزهای افزایشی و کاهشی در پیک‌های چهارگانه کرونا همواره دو مولفه اصلی دولت و ملت برهم اثرگذار بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت شکننده و جهش‌های ویروس کرونا و اینکه هر لحظه ممکن است وارد پیک پنجم بشویم، گفت: رسانه ها کمک کنند با آگاه‌سازی مردم و ترویج رفتار متناسب با ایام کرونا، رعایت پروتکل‌ها، اجرای دستورالعمل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی همواره در دستور کار قرار گیرد تا زمینه‌ای برای غلبه بر بیماری کرونا فراهم آید.

استاندار ایلام با بیان اینکه واکسیناسیون یک فرایند عمومی و ضرورت اساسی برای ایمن‌سازی جامعه است، از رسانه‌ها خواست با آگاه‌سازی زمینه انجام واکسیناسیون در گروه های مختلف را به وجود آورند.

نوذری تصریح کرد: برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی، حضور در پارک ها و بوستان های شهری و حضور در  آرامستان‌ها  همچنان چالش‌های مدیریت کرونا هستند که فرمانداران باید توجه لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید در کنار تلاش برای مشارکت بالای مردم به رعایت پروتکل‌ها هم توجه کامل داشت، گفت: تجمعات انتخاباتی و  تبلیغات تا برنامه زمانبندی انتخابات و حضور در محافل خانوادگی ممنوع است.

استاندار ایلام خواستار بهره‌گیری و استفاده از طرح همیاران سلامت و  طرح شهید سلیمانی در همه شهرستانها شد و از فرمانداران خواست با نظارت وحساسیت بیشتر اجرای دستورالعمل‌ها و رعایت پروتکل‌ها را دنبال کنند و اجازه ندهند روند کاهشی کرونا موجب سهل انگاری و بی توجهی مردم به پروتکل ها شود.

نوذری تاکید کرد: در برگزاری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم نظارت بیشتری انجام گیرد و فعالیت گروه‌های شغلی همچنان بر اساس قوانین و مقررات رنگبندی ها انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام همه باهم علیه کرونا پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد

خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ یک هسته فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در زمینه ارائه خدمات مشاوره مامایی و روانشناسی فعالیت می‌کند.

این هسته فناور فعالیت خود را از ۱۹ دی‌ ۱۴۰۲ در زمینه مشاوره مامایی و روانشناسی آغاز کرده و متخصصان بسیاری از سوی هسته فناور به ارائه خدمات تخصصی به مردم و دانشجویان می‌پردازند.

مخاطبان این هسته فناور فقط دانشجویان نیستند، بلکه مردم نیز جزئی از تشکیلات و مجموعه هسته فناور هستند تا برمبنای مشورت با متخصصان حوزه روانشناسی و مامایی دغدغه‌های خود را در این زمینه مطرح کرده و به پاسخ‌های درست و اصولی دست پیدا کنند.

همچنین دانشجویان علاوه بر طی دوره‌های آموزشی در دوره‌های تکمیلی هم حضور پیدا می‌کنند و اتاق فکر هسته ساماندهی شده تا مطالب علمی دانشجویان در زمینه‌های روانشناسی و مشاوره مامایی منتشر شود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

خبرنگار خبرگزاری آنا در راستای بررسی جزئیات فعالیت‌های هسته فناور «ویسپهر» مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت‌و‌گویی را با فاطمه شیرمحمدی مدیر این هسته فناور ترتیب داده است.

ارائه راهکار برای ایجاد کسب و کارهای نوین در حوزه روانشناسی و مامایی

شیرمحمدی که عنوان فارغ‌التحصیل رشته‌ میکروبیولوژی و مدیر هسته‌ فناور روان برخط «ویسپهر» را با خود دارد، اظهار کرد: این هسته فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و استان گلستان است.

وی اضافه کرد: هسته فناور روان برخط ارائه‌کننده خدمات مشاوره مامایی و روانشناسی به تمامی افراد در نقاط مختلف ایران است که به صورت برخط (آنلاین) واز طریق وب‌سایت است.

مدیر هسته‌ فناور روان برخط یادآور شد: هسته فناور همچنین برگزارکننده‌ دوره‌های آموزشی و کارگاه به صورت حضوری (در شهر گرگان) و غیرحضوری (آنلاین) با حضور متخصصین و استادان برتر است.

شیرمحمدی متذکر شد: ویزیت مشاوره‌ای به صورت آنلاین و در بستر گوگل‌میت، اسکایپ یا تماس تلفنی انجام می‌شود و انتخاب هرکدام از روش‌ها برعهده‌ کاربر است و دانشجویان می‌توانند برای دسترسی به خدمات ما و ثبت نوبت مشاوره به آدرس اینترنتی www.veyspehr.com مراجعه کنید.

وی با بیان اینکه با متخصصان حوزه روانشناسی و مامایی در استان‌های گلستان، مازندران، تهران، اصفهان، خراسان شمالی، ایلام، یزد و ... همکاری می‌کنیم، ادامه داد: این همکاری با شیوه به‌روز و جدیدترین متدها انجام می‌شود و استادانی که اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند دانشجویان را با به‌روزترین مطالب آشنا می‌کنند.

مدیر هسته‌ فناور روان برخط درباره اینکه آیا دانشجویان در زمینه مقاله‌نویسی هم تبحر پیدا می‌کنند؟ چنین پاسخ داد: بله. دانشجویان رشته‌های مامایی و روانشناسی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد آموزش مقاله‌نویسی را هم فرامی‌گیرند تا بتوانند پس از تکمیل دوره‌های آموزشی و کارآموزی با همراهی و کمک استادان متخصص در اتاق فکر هسته به انتشار مطالب علمی در بخش مقالات سایت بپردازند.

شیرمحمدی تشریح کرد: در تلاشیم از طریق بستر هسته بهترین مشاوران و متخصصان را به افراد معرفی کنیم و تاکنون موفق به ویزیت مشاوره‌ای آنلاین در بخش مامایی و روانشناسی بوده‌ایم و توانسته‌ایم کارگاه‌های حضوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار کنیم.

هسته فناور «ویسپهر» با متخصصان حوزه روانشناسی و مامایی در استان‌های گلستان، مازندران، تهران، اصفهان، خراسان شمالی، ایلام، یزد و ... همکاری دارد و دانشجویان مطالب را با جدیدترین متدها فرامی‌گیرند

وی افزود: با توجه به قرارداد ۶ ماهه هسته فناور روان برخط  با دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به مدت دو سال، ۱۰ درصد از هر فعالیتی که برای هسته سود مالی داشته باشد، متعلق به دانشگاه است.

مدیر هسته‌ فناور روان برخط اضافه کرد: هزینه و صرف زمان زیاد برای رفت و آمد به مراکز و کلینیک‌های مشاوره در شهر‌های بزرگ، دغدغه‌ بسیار مهمی برای افراد به شمار می‌رود.

شیرمحمدی عنوان کرد: برخی دانشجویان علاقه‌مند هستند در کارگاه و دوره‌های اساتید برتر کشور در بخش روانشناسی و مامایی شرکت کنند و در نتیجه افراد با استفاده از سایت می‌توانند در سریع‌ترین زمان به متخصصان متصل شوند و از خدمات مشاوره‌ای ما استفاده کنند.

وی گفت: همچنین دانشجویان در تمامی استان‌های کشور می‌توانند از کارگاه و دوره‌های آموزشی ما از طریق سایت مطلع شده و به صورت آنلاین شرکت کنند.

مدیر این هسته‌ فناور اضافه کرد: ازمهم‌ترین چالش‌های استارت‌آپ و کسب و کار‌های نو، نحوه‌ درست تبلیغات و معرفی خود به دیگران بوده؛ بنابراین ساخت مسیر درست تبلیغات در ابتدای مسیر بسیار مهم است.

شیرمحمدی مطرح کرد: مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان کارگاه‌های متعددی را درراستای آموزش واحد‌های فناور با موضوعات و عناوین مختلف (تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان و فناورانه، چگونه محصول شرکت‌ها را تجاری‌سازی کنیم؟) به صورت رایگان برگزار می‌کند.

وی با قدردانی از حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و واحد گرگان و دادگر مسئول مرکز رشد این دانشگاه و مرضیه عزیزی عضو هیئت علمی روانشناسی بیان کرد: امیدوارم بتوانیم همکاری گسترده‌تر در سطح کشور با متخصصین روانشناسی و مامایی در بخش ویزیت آنلاین داشته باشیم و دوره‌های حضوری در سایر شهر‌ها برگزار کنیم.

مدیر هسته‌ فناور روان برخط «ویسپهر» در ادامه توضیح داد: از مسئولان درخواست می‌‌کنیم برای کسب و کار‌های نو و آنلاین وام‌هایی با مبالغ مشخص در نظر بگیرند تا بنوانیم با استفاده از این مبالغ به بهبود سطح فنی و کیفی سایت بپردازیم.

انتهای پیام/

حسین بوذری

دیگر خبرها

  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی