Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@18:22:00 GMT

ماشین سازی با 7 غایب به مصاف شاگردان فکری می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۶۰۵

ماشین سازی با 7 غایب به مصاف شاگردان فکری می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس، کاروان تیم ماشین سازی تبریز برای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان امروز در این شهر حضور یافت. این تیم در بازی فردا با توجه به غیبت تعداد زیادی از بازیکنان، کار بسیار سختی در پیش دارد.

منصور باقری و مهدی رستمی دو بازیکن ماشین سازی هستند که به دلیل محرومیت بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب گردانی و رضا آذری نیز به دلیل مصدومیت و همچنین فردین عابدینی به دلیل ابتلا به کرونا در بازی فردا حضور نخواهند داشت.

مهدی اسلامی نیز به دلیل فوت پدرش همراه تیم ماشین سازان نیست. محمد ابراهیمی دیگر غایب ماشین مقابل نفت مسجد سلیمان خواهد بود که به دلیل مشکلات شخصی تیم را در این سفر همراهی نکرده است.

دیدار تیم‌های ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان فردا (یکشنبه) از ساعت 19:25 آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر ماشین سازی نفت مسجد سلیمان علیرضا اکبرپور نفت مسجد سلیمان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم بوندس‌لیگا باید از آینتراخت فرانکفورت میزبانی کند.

در هفته گذشته شایعاتی مطرح شد که رالف رانگنیک می‌خواهد جانشین توماس توخل شود. رانگنیک تماس از سوی بایرن را تایید کرد اما هنوز در این مورد تصمیم نگرفته است.

توخل که قرار است بایرن را در پایان فصل ترک کند، اعلام کرد به این شایعات توجهی ندارد و با یک شوخی به آن واکنش نشان داد.

توماس توخل درباره بازی مقابل فرانکفورت به عنوان آزمون پیش از رویارویی با رئال مادرید گفت:"نمی‌توانیم برای بازی رئال مقابل فرانکفورت چیزی را تمرین کنیم، شرایط کاملا متفاوت است. مقابل فرانکفورت و اشتوتگارت، بازی با مادرید زیاد قابل توجه نیست. بله بازی رئال را پیش رو داریم اما در حال حاضر باید به فرانکفورت و اشتوتگارت نگاه کنیم. ما باید این را بپذیریم. می‌خواهیم فردا یک عملکرد عالی داشته باشیم چون به امتیاز نیاز داریم و می‌خواهیم شتاب خود را حفظ کنیم. بنابراین، ما قدم به قدم پیش می‌رویم و تیم را برای فردا به بهترین شکل ممکن آماده می‌کنیم."

وضعیت بازیکنان؟

دایوت اوپامکانو متأسفانه در تمرینات از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است. این خیلی دردناک است و او برای بازی فردا وضعیت مشخصی ندارد. باید صبر کنیم. سرژ گنابری روز سه شنبه در دسترس خواهد بود. فکر می‌کنم او بازی می‌ککند و گل می‌زند. ما هر روز وضعیت لروی سانه را بررسی می‌کنیم. او به صورت انفرادی تمرین می‌کند، فعلا نمی‌توانم زمان بازگشت او را پیش بینی کنم‌.

درخواست هواداران بایرن مبنی بر ادامه همکاری؟

از نظر من این اتفاق دلپذیری است که هواداران می‌خواهند من را در اینجا نگه دارند. اما این در حال حاضر اولویت من نیست. در 11 روز آینده نمی‌توانم به چیزی جز فوتبال، درباره بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا فکر کنم. ظرفیت فکر کردن به موضوع دیگری را ندارم. باید تمرکز کامل داشته باشیم و هر روز برای ما یک روز مهم است.

وضعیت جمال موسیالا؟

او فردا بدون هیچ دردسری از ابتدا بازی می‌کند. احساس خوبی دارد و خوب تمرین کرده است. او همیشه برای ما یک بازیکن کلیدی است.

وضعیت فعلی بایرن مونیخ؟

فردا امتحانی داریم که باید پاس کنیم. یا اینکه می‌توانیم الان در مورد همه چیز هیجان زده باشیم و به فردا فکر نکنیم و تیم را به هیچ وجه برای فردا آماده نکنیم. این هفته تمرینات بسیار خوبی داشتیم و انرژی همه بالاست. می‌توان گفت بازی مقابل آرسنال به ما اعتماد به نفس داد. مقابل یونیون برلین تغییرات زیادی انجام دادیم و با این حال به راحتی پیروز شدیم. آماده‌ایم تا فردا گام دیگری را برداریم.

امروز وضعیت خوبی دارید. آیا این به دلیل نتایج خوب اخیر بایرن است؟

خوب خوابیدم! خوب استراحت کردم و یک قهوه خوب خوردم. قطعا همین کافی است.

هری کین؟

رکورد گلزنی او باورنکردنی است. گل‌های او به ما کمک زیادی می‌کند. او یک پکیج کامل را دارد: او فقط گل نمی‌زند، پاس گل می‌دهد و یک رهبر است. او کاپیتان تیم ملی انگلیس است و ما از حضور او بسیار خوشحالیم.

رئال مادرید؟

ما قبلاً بازی آن‌ها را چند بار تماشا کرده‌ایم. این کار را با آنالیزورهای تیم هم انجام داده‌ایم. رئال کیفیت فردی عالی را در کنار قدرت انتقال توپ دارد. این خصوصیت رئال است، همیشه یک تهدید هستند و قادر به پیشرفت و پیروزی هستند. می‌توانند لحظات سخت را تحمل کنند و این را دوست دارند.

رالف رانگنیک جانشین شما در بایرن؟

اگر بخواهیم صادق باشیم، این سؤال مانند همسایه‌ای است که در ساعت سه صبح سروصدا می‌کند [می‌خندد]. هدفونم را روی حالت حذف نویز تنظیم می‌کنم و آن را نادیده می‌گیرم! این موضوع برای بازی فردا به من کمک نمی‌کند و همینطور درباره بازی سه شنبه، این مشکل من نیست.

دیگر خبرها

  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور