Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:20:01 GMT

پورموسوی: چطور استقلال خسته می‌شود و ما نه؟

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۷۰۹

پورموسوی: چطور استقلال خسته می‌شود و ما نه؟

سرمربی نفت آبادان بعد از تساوی ارزشمند تیمش در تبریز، ابراز امیدواری می‌کند بازیکنانش از فشاری که طی روزهای اخیر به دنبال خود می‌دیدند خارج شده و بتوانند نمایش خوبی در ادامه به جا بگذارند.

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان بعد از مدت‌ها موفق شد گل بزند و این مساله در شرایطی تحقق یافت که این تیم در تبریز توانست به این مهم برای پایان طلسم شکنی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان درباره بازی برابر تراکتور گفت:‌ خداراشکر توانستیم در یک بازی حساس و خارج از خانه در مقابل تیم خوب تراکتور که از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بعد از صعود به دور بعدی این رقابت‌ها بازگشته بود امتیاز کسب کنیم. خوشحال هستیم بعد از هفته‌ها ناکامی در امر گلزنی علی رقم اینکه بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته بودیم پای بازیکنان ما به گلزنی باز شد و خوشحال هستیم که هواداران از بازی ما در این دیدار رضایت خاطر داشتند.

 

وی در خصوص ناکامی نفتی‌ها در چند هفته اخیر اینطور توضیح داد: ما در یک بازه زمانی به منابع مالی نیاز داشتیم تا به بازیکنان خود پرداختی داشته باشیم و در ادامه  یک موضوع مهم این بود که  می‌خواستیم در پست‌های مورد نیاز خود بازیکنان مدنظر را به خدمت بگیریم که متاسفانه اینگونه نشد.

سرمربی نفت در ادامه گفت: به ما گله می‌کنند و می‌گویند تیمی که در نیم فصل اول انقدر خوب بود چطور در نیم فصل دوم با این مشکلات روبه‌رو شده است اما کسی به واقعیت‌ها اشاره نمی‌کند.  ما در نیم فصل اول همان بازیکنان نصف و نیمه خود را در تمامی بازی‌ها در اختیار داشتیم.  ما بسیاری از مهره‌های کلیدی خود را در نیم فصل دوم بخاطر فشردگی رقابت‌ها و در ادامه مصدومیت بازیکنان، بچه ها را به طور کامل در اختیار نداشتیم.

 

پورموسوی در مورد اینکه آیا استفاده از بازیکنان جوان به خاطر همین موضع یا یک حرکت اعتراضی است، گفت: من در نیم فصل دوم به مدیریت باشگاه اعلام کردم که اگر می‌خواهید روند روبه‌رشد ما ادامه داشته باشد باید در نیم فصل دوم تقویت شویم. متاسفانه ما از لیستی که تهیه کرده بودیم نتوانستیم بازیکنی را جذب کنیم. در ادامه ما گفتیم اشکالی ندارد حالا که باشگاه نمی‌تواند بازیکن جذب کند ما در پست‌های مورد نظر از جوانان خود استفاده خواهیم کرد. و به جای بازیکنانی که بخاطر مشکلات مالی شرایط روحی خوبی ندارند از همین بازیکنان جوان استفاده میکنیم و در بازی ها اخیر خود از 4 بازیکن 18 ساله در ترکیب تیم استفاده کردیم.

 

سرمربی نفت آبادان در توضیح اینکه پیش از دیدار با آلومینیوم با برخی هواداران معترض تیمش جلسه‌ای داشته، گفت: قبل از بازی با آلومینیوم اراک برخی از هواداران نگران وضع تیم بودند برای همین بر سرتمرین تیم حاضر شدند و من در را باز کردم و گفتم حتی اگر به عملکرد ما معترض باشند باید صحبت‌ کنند.  هوادران بخاطر کرونا از تیم مدت‌هاست دور هستند و شرایط آگاه نیستند. علی رغم اینکه ما به آلومینیوم باختیم اما بعد از این ماجرا اتفاقات خوبی رقم خورد چرا که هواداران به خوبی از شرایط تیم آگاه شدند و دیدند ما با چه مشکلاتی روبه‌رو هستیم و بسیاری از نفرات خود را در فاز هجومی تیم در اختیار نداریم.

پورموسوی در مورد بازی این تیم در برابر استقلال گفت:  می‌گویند استقلال می‌خواهد در آسیا بازی کند خسته می‌شود. ما خسته نمی‌شویم؟ ما چندین بار در این فصل تیم خود را برای مسابقات آماده کرده بودیم اما بازی ما لغو شد. ما متاسفانه شرایط برگزاری بازی دوستانه نداریم برای همین نمی‌توانیم خود را در شرایط مسابقه نگه داریم.  همه تیم ها در سایر لیگ‌ها درگیر مسابقات خود هستند و ما چقد باید مسابقات درون تیمی برگزار کنیم؟ در این شرایط بازیکنان نسبت به هم حساس هستند و همین موضوع مانع اجرایی تاکتیک‌ها در بازی می‌شود. ما در یک برهه هر 5 روز 5 روز بازی کردیم بعد به یک باره هر 20 روز یک بار بازی کردیم و همین موضوع باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود. تیم ما باید بازی کند اگر قرار باشد که تیم مدام تمرین کند طبیعی است که بازیکنان خسته می‌شوند. این‌ها که تیم ملی بازی دارد همه بهانه است شاید در این فاصله مصدومان به بازی برسند اما ما باید آنها را در شرایط مسابقه قرار دهیم. برنامه باید مشخص باشد تا بتوانیم هدف‌گذاری کنیم.

 

 

سرمربی نفت آبادان در پایان صحبت‌هایش گفت: هوادار حق دارد نگران باشد تیم مدت‌هاست که نبرده است. آنها حق دارند ناراحت باشند و اعتراض کنند. اما ما از روز اول که کسی نبود اینجا آمدیم قرار گذاشتیم تا با این تیم نتایج مطلوبی را بگیریم. صنعت نفت با توجه به هوادارانی که دارد لیاقت حضور در لیگ برتر را دارد شاید آنها در ورزشگاه نباشند اما انرژی خود را به ما منتقل می‌کنند. مطمئن باشیدصنعت در لیگ خواهد ماند ما 8 بازی مهم در پیش داریم و قطعا شرایط تیم را بهتر خواهیم کرد تا بتوانیم در پایان فصل در یک رتبه خود قرار بگیریم. همه ما می‌آیم و می‌رویم و یک صنعت نفت می‌ماند و هوادارانش.

صنعت نفت آبادان سید سیروس پورموسوی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان سید سیروس پورموسوی سرمربی نیم فصل دوم نفت آبادان سرمربی نفت صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آن‌ها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند. سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آن‌ها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها