Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@22:12:42 GMT

جولان سوداگر مرگ در متروی تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۸۵۲

جولان سوداگر مرگ در متروی تهران

رئیس پلیس مترو تهران بزرگ از بازداشت سوداگر مرگ در ایستگاه پایانه جنوب متروی تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ سعید عطاالهی، رئیس پلیس مترو تهران بزرگ گفت: صبح امروز عوامل گشت آشکار ایستگاه پایانه جنوب در سکوی مسافربری مترو حین گشت زنی به مردی ۳۰ ساله مشکوک می‌شوند.

او افزود: این مرد جوان که همراهش کیف دستی بود به محض مشاهده مأموران، مسیر خودش را عوض می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس متروی تهران بزرگ ابراز کرد: این موضوع باعث شد تا عوامل گشت آشکار پلیس مترو به این مرد مشکوک شوند و او را متوقف کنند و برای بررسی محتویات کیف دستی، آنها را به ایستگاه پلیس مترو انتقال دادند.

او تصریح کرد: پس از انتقال این افراد به ایستگاه پلیس مترو، با بررسی کیف دستی مرد ۳۰ ساله ، مشخص شد که در کیف دستی یک بطری نوشابه نیمه پر وجود دارد که به طرز ماهرانه ای مواد مخدر از نوع تریاک در قسمت پایین آن جاسازی شده است.

عطاالهی افزود: بعد از توزین و تجمیع این بسته‌ مشخص شد که ۵۰۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک همراه این مرد جوان بوده است.

رئیس پلیس متروی تهران در پایان گفت: پرونده متهم  برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شده است‌.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس پلیس مترو نوشابه مواد مخدر مواد مخدر بازداشت سوداگران مرگ مترو تهران رئیس پلیس مترو متروی تهران کیف دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم

شهردار رباط کریم گفت: ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است که در فضایی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، حمیدرضا اللهیاری ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ایستگاه مترو رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مکان‌یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران و توسط شهرداری تهران تعیین شده و شهرداری رباط کریم بر اساس توافقات صورت گرفته آن را اجرا خواهد کرد.

 وی افزود: در شروع به کار به عنوان شهردار رباط کریم به مردم قول هایی دادم که بخشی از آنها عملی شده و امروز با افتخار شاهد تحقق وعده ساخت ایستگاه مترو هستیم. 

شهردار رباط کریم در ادامه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به رباط کریم اشاره کرد و گفت: مصوب شده بود که این ایستگاه توسط شهرداری تهران ساخته شود اما به دلایلی امکان پذیر نبود و ما تصمیم گرفتیم این کار را برای مردم رباط کریم به سرانجام برسانیم.

رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد

اللهیاری در پایان با بیان اینکه ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است، خاطرنشان کرد: این ایستگاه در فضایی به مساحت 2700 متر مربع ساخته می‌شود که طول سکوی ایستگاه 145 متر در دو طرف خواهد بود و هر طرف 7 متر عرض خواهد داشت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد