Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:40:44 GMT

استارت‌آپ ویکند مجازی کشاورزی و سلامت هوشمند برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۹۰۹

استارت‌آپ ویکند مجازی کشاورزی و سلامت هوشمند برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، این پارک علم و فناوری، استارت آپ ویکند مجازی کشاورزی و سلامت هوشمند را برگزار می‌کند. این رویداد استارت‌آپی با اهداف بستر سازی خلق ایده میان دانشجویان و علاقمندان به حوزه کشاورزی و سلامت هوشمند، آشنایی متخصصان کشاورزی با مباحث کسب وکار و فناوری بازار محور، انتقال تجربیات مربیان کسب و کار در صنعت کشاورزی به صاحبان ایده، حمایت از ایده های منتخب در جهت ایجاد کسب و کار و تولید ثروت پایدار ۳۱ خرداد ماه تا ۴ تیر ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخاطبان این رویداد صاحبان ایده، دانشجویان و علاقه‌مندان حوزه کشاورزی هستند.

محورهای این استارت‌آپ ویکند «سلامت مواد غذایی»،« سامانه‌های هوشمند پایش، مشاوره و اطلاع رسانی کشاورزی»،« تجهیزات و سامانه‌های نوین کشاورزی»،« کشاورزی در محیط بسته و روش‌های کشت نوین با رویکرد سلامت»،« بازارگاه‌های آنلاین»،« امنیت غذایی»،«بیوتکنولوژی و حوزه‌های زیستی » هستند.

جوایز تیم‌های برتر (سرمایه‌گذاری غیرنقدی دوره شتابدهی شامل منتورشیپ، فضای کار اشتراکی، کارگاه‌ها و …) خواهد بود.

کد خبر 5212145 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران استارت آپ امنیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حاکمیت سایبری شرکت دانش بنیان دولت الکترونیک همراه اول امنیت اطلاعات ویروس کرونا گوگل تحقیقات علمی ایالات متحده امریکا ژنتیک مریخ اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟

در دنیای امروز همه‌ چیز به سمت هوشمند شدن پیش می‌رود. روندی که تکنولوژی اصلی‌ترین نقش را در آن بازی می‌کند.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: رویکرد ما در دوره ابتدایی بازی محوری است. اتاق‌های بازی یادگیری، بازی‌های کمک آموزشی و فناوری واقعیت مجازی و ابزارهای آن (عینک) ابزارهایی هستند که ما برخی از مدارس را برای آموزش به آن ها مجهز کرده‌ایم.

بهرامی گفت: در حال حاضر در هر منطقه یک مدرسه به سخت افزار و محتوای آن مجهز هستند. دانش‌آموزان برای تقویت یادگیری خود از آن ها استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به این که VR به مدارس پر جمعیت ارائه شده است؛ اظهار کرد: ما به گونه‌ایی برنامه ریزی کرده‌ایم تا در فواصل مختلف چند مدرسه  بتوانند از این فناوری استفاده کنند.

این در حالی است که فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود: در مدارس ما از روش‌های مختلف چند رسانه‌ای همچون ویدئو پروژکتور، فیلم، صوت و آزمایشگاه‌ استفاده می‌شود؛ اما از واقعیت مجازی و افزوده در مدارس ایران استفاده نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • لزوم تلفیق نظام‌های تربیتی و فناوری در دانشگاه‌ها
  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در رویداد استیج اینوتکس ۲۰۲۴