Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@06:25:14 GMT

تیزر «دیوارکش» منتشر شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۵۰۳۹

تیزر «دیوارکش» منتشر شد + فیلم

تیزر مستند «دیوارکش» به کارگردانی محسن آقایی منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سفیر فیلم، سفیر فیلم از تیزر مستند جدید خود با نام «دیوارکش» که متناسب با حال و هوای انتخاباتی کشور است، رونمایی کرد. این مستند به کارگردانی محسن آقایی در مرکز تولید مستند سفیرفیلم تهیه و تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محسن آقایی سابقه ساخت و همکاری در مستند‌های سیاسی از جمله «پرزیدنت آکتور سینما» را نیز دارد. اثر پیشین آقایی «ایکسونامی ۱» بود که تفاوت زیادی با کار‌های قبلی او داشت؛ مستندی آرشیوی از سده اخیر آمریکا که به اتفاقات انقلاب جنسی ایالات متحده می‌پرداخت. اما «دیوار کش» ترکیبی از «ایکسونامی» همراه با چاشنی‌های انتخاباتی است که در آن قرار است از تاثیر المان‌های جنسی در عرصه قدرت و سیاست در ایران و دیگر کشور‌های جهان گفته شود.

در مراحل مربوط به ساخت و تولید مستند «دیوارکش» سید محمدمهدی دزفولی به عنوان تهیه کننده، مجتبی عمارلو به عنوان تصویربردار، مجید رستگار به عنوان تدوینگر و محمد رضا بورونی به عنوان مشاور نویسنده و کارگردان از عوامل تولید کننده مستند هستند.

محسن آقایی گفته «دیوارکش» قرار است پس از یک تلاش یک ساله، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ روی پرده نمایش برود و سپس در اختیار پلتفرم‌ها قرار گیرد.

علاقمندان به تماشای «ایکسونامی ۳؛ دیوارکش» می‌توانند برای تماشا این مستند ساعت ۲۱ روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت به سامانه‌ای اینترنتی مراجعه کنند.

در پلتفرم عماریار اکران به صورت زنده راس ساعت ۲۱ صورت می‌گیرد و نیازمند بلیت قبلی است، ظرفیت پیش بینی شده برای این رونمایی ۵۰۰ نفر است و علاقمندان می‌توانند از روز شنبه ۲۵ اردیبهشت برای رزرو بلیت اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مستند دیوارکش ایکسونامی 3 سفیر فیلم محسن آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اجرای اختصاصی محسن یگانه برای یکی از طرفدرانش

در فیلمی از پشت صحنه کنسرت محسن یگانه، این خواننده برای یکی از طرفداران کوچکش آهنگی اجرا کرد. 

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • فیلم| اجرای اختصاصی محسن یگانه برای یکی از طرفدرانش
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • تیزر گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی
  • مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» منتشر شد+فیلم
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم