Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@04:26:15 GMT

انصراف نیکزاد از داوطلبی در انتخابات ریاست جمهوری

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۵۱۸۱

انصراف نیکزاد از داوطلبی در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش  تابناک به نقل از فارس، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر از داوطلب شدن در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

نیکزاد در توییت خود خاطرنشان کرده است: وضع موجود کشور مرا بر آن داشته بود تا با استفاده از تجربیات این سال‌ها و طراحی برنامه با استفاده از نظرات کارشناسی، در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حاضر شوم تا با انجام یک کار جهادی آلام مردم کشورم را کاهش داده و ظرفیت‌های بی‌نظیرر این مرز و بوم را در مقابل چشم مردم دنیا قرار دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داده است: در این مدت به صورت رسمی حضور خود را در انتخابات اعلام نکردم، چون معتقد بودم این کار همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نیاز به بررسی همه جوانب دارد، اما با کارشناسان، صاحب نظران و دلسوزان انقلاب و مردم رایزنی‌ها و جلسات متعددی را برای یک حضور مؤثر انجام دادم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرده است: اکنون که سید مدافع محرومان و مظلومان حضرت آیت الله رئیسی با همین دغدغه‌ها پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند، این تکلیف انقلابی را از دوش خود برداشته می‌پندارم و انصراف خود را از نامزدی در انتخابات اعلام می‌دارم. ایمان داشته باشید تمام تلاش خود را برای پیروی حضرت آیت‌الله رئیسی به کار خواهم بست؛ چراکه معتقدم ایشان نماد کارآمدی، مردمی بودن و دارای ظرفیت برای تحول اساسی در کشور هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه علی نیکزاد انصراف انتخابات 1400 نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

به گزارش ایسنا، خبری با عنوان فعال شدن دهک ریاست جمهوری در فضای مجازی دقایقی است که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است، اما این خبر واقعیت نداشته و جعلی است و ایسنا نیز چنین خبری را منتشر نکرده است.

مردم از باز کردن این لینک خودداری کنند.

این برای چند بار است که سودجویان و کلاهبرداران به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا