Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره آموزش‌وپرورش استثنایی خراسان رضوی، مهدی قاسمی‌پور  با اشاره به درخشش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خراسان رضوی در کنکور ۱۳۹۹ اظهار کرد: از تعداد ۵۰ دانش‌آموز راه‌یافته به مراکز آموزش عالی، تعداد  ۱۰ دانش‌آموز توانستند حائز رتبه‌ها دورقمی و سه‌رقمی در کنکور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی خراسان رضوی یادآور شد: همواره مدال افتخار بر گردن کسانی درخشیدن می‌گیرد که از دشواری‌ها نهراسیده و با اراده‌ای پولادین قدم در کوره‌راه علم می‌گذارند تا به پشتوانه‌ی همتی که دارند مشعلی بیفروزند از جنس قدرت و  استعداد بی‌پایان و روشن کنند این راه پرپیچ‌وخم را و برسند به منتهاالیه آنی که سزاوارش هستند.

وی ادامه داد: به خود می‌بالیم که پیام‌آور موفقیت غرور­آفرین نوابغی در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ هستیم  که جامه‌ی واقعیت بر پیکره‌ی واژگانی چون تلاش، استقامت و شکیبایی پوشاندند دانش‌آموزانی که ثابت کردند محدودیت جسمانی دلیلی بر کناره‌گیری از میدان رقابت نیست و درنهایت آنان هستند که قهرمانان حقیقی این آزمون سرنوشت سازند.

قاسمی پور تأکید کرد: خرسندیم که توانستیم نقشی هرچند کوچک در این افتخار­آفرینی کم‌نظیر داشته باشیم و برای تمامی عزیزان موفقیت‌های رو­زافزون را آرزومندم.

گفتنی است؛ محمدرضا پناهی در رشته مهندسی پزشکی، هانیه گلمکانی در رشته علوم تربیتی، محمدرضا مهرگان در رشته علوم تربیتی، فاطمه رضایی در رشته روانشناسی عمومی، علی راشدنیا در رشته ساخت و تولید، محمدحسین سیدآبادی در رشته کامپیوتر نرم‌افزار، زهرا بهرامیان در رشته روانشناسی، محمدامین ایزدپرست در رشته الکترونیک، صدیقه زمان پور در رشته هنر، مائده مهری در رشته گرافیک، شمسی خیرآبادی در رشته مهندسی صنایع، سمیرا نژادنجف در رشته گرافیک، پریسا عباسی در رشته ارتباط تصویری، ملیکا ظفرپورکاظم  در رشته آموزش ابتدایی، مریم اکبری در رشته گرافیک، زهرا اسروسی در رشته طراحی و دوخت، آرزو اسکندریان در رشته طراحی و دوخت، عباس دهقان‌زاده در رشته ادبیات عرب، محمدجواد درویش در رشته تاریخ اسلام، محمد افتاده در رشته علوم تربیتی، محمد رمضانی در رشته مشاوره، امیرحسین محمودی در رشته علوم تربیتی، حسین میرزایی در رشته مشاوره، رضا ارجمندطلب در رشته مشاوره، مریم کفاش در رشته روانشناسی عمومی، ثریا دارایی در رشته مددکاری اجتماعی، امید آثارمشک در رشته زبان انگلیسی، امیرحسین سرتختی در رشته کامپیوتر، محمدسجاد شریفی در رشته روانش ناسی عمومی و ندا بلوچی در رشته عکاسی قبول شدند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی قاسمی پور مراکز آموزش عالی محدودیت جسمانی قهرمانان حقیقی رشته علوم تربیتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم