Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@23:15:32 GMT

اشتباهات فصل جاری را جبران می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۵۸۷۳

تیاگو از تابستان گذشته که بایرن مونیخ را ترک کرد، پیراهن لیورپول رابه تن کرده است.

در این مدت او با مصدومیت های هم مواجه شد که همین جلوی حضور ثابتش را در ترکیب تیم آنفیلدی گرفت.

با این حال فرصت کافی داشت که با هم تیمی هایش از نزدیک به خوبی آشنا شود. ستاره با تجربه اسپانیایی حالا همه خصوصیات دوستانش را در لیورپول می شناسد و به همین خاطر در مصاحبه ای که با سایت رسمی باشگاهش انجام داده،از برخی هم تیمی هایش تعریف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*نظر تیاگو درباره فیرمینو

در این گفت وگو هافبک جنگنده و دفاعی لیورپول از فیرمینو، مهاجم برزیلی و با سابقه تعریف کرده است.

او گفت: فیرمینو بازیکن بسیار مهمی برای ما در لیورپول است. هیچ مهاجمی را مثل او ندیده ام که تا این حد خود را برای تیم فداکند.

وی افزود:فیرمینو به هیچوجه خودخواه نیست. همیشه تلاش می کند تا بهترین گزینه را برای هم تیمی هایش پیدا کند. ضمن آنکه یک گلزن عالی است.

*باور تیاگو درباره فابینیو

در ادامه این مصاحبه نظر بازیکن سابق بایرن مونیخ درباره فابینیو نیز پرسیده شد.

تیاگو در پاسخ به این سئوال که آیا از بازی در کنار فابینو راحت است یا نه، جواب داد:حضور فابینیو در وسط زمین به همه ما در تیم کمک می کند تا بهترین تلاش خود را انجام دهیم.

ستاره اسپانیایی افزود:به نظرم او بازیکن مهمی است. در کنترل ریتم بازی مهارت دارد. وقتی توپ در اختیار ما نباشد، فضاهای جلوی تیم های دیگر را به خوبی می بندد.

*بازی با وست بروم

تیاگو در این مصاحبه بر اهمیت برد در بازی بعدی که مقابل وست برومویچ آلیبون است، تاکید کرد.

بعد از برد پنجشنبه شب مقابل منچستریونایتد شانس لیورپول برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا در حال افزایش است. زیرا اکنون تیم آنفیلدی 60 امتیازی شده و در رده پنجم جدول قراردارد.

به همین خاطر عنوان کرد:بسیار خوشحال شدم. ما برابر منچستریونایتد قرارگرفتیم و برابر تیم قدرتمندی قرارگرفتیم که فصلی عالی تاکنون داشته است.

وی افزود: البته در نیمه دوم بازی، توانستیم عملکرد بهتری نشان دهیم.خوب بازی کردیم و شایسته برد بودیم.

ملی پوش اسپانیایی ادامه داد:اکنون در شرایطی هستیم که برای رفع اشتباهات مان در طول فصل، تلاش برای جبران داریم. ممکن است به جایگاه واقعی خود نرسیم. اما عملکرد تیم اخیرا خیلی خوب شده است.تمام تلاش مان را اکنون می کنیم که بتوانیم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم. در شرایط حاضر این فکر به ذهن مان رسیده که یک بازی مهم در روز یکشنبه در انتظارمان است. هر چه داریم برای هواداران و باشگاه خواهیم داد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیاگو بایرن مونیخ لیورپول بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا لیورپول تیاگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری قبل از دیدار فینال جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند میزبان این دوره از رقابت‌ها گفت: ما برای رویارویی با تایلند باید با تمام تمرکز به زمین ‌برویم و با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.

وی در پاسخ به سوالی که تفاوت قهرمانی به عنوان بازیکن و مربی در فوتسال آسیا چیست؟ گفت: اینها دو مقوله جدا هستند، خوشحالم که در دو سال مربیگری‌ام دو بار فینال را تجربه کردم. به عنوان بازیکن معمولاً تمرکز روی خودتان است اما وقتی مربی هستید در قبال 85 میلیون هواداری که تیم ملی کشورشان را عاشقانه دوست دارند مسئول هستید.

شمسایی با بیان اینکه تایلند تیم بسیار قابل احترامی است، عنوان کرد: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است، من و همکارانم در تمام کنفرانس‌های خبری همیشه با احترام به حریفان به خصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم، این بخشی از فرهنگ ماست اما باید تاثیر میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد فوتبال این کشور با دقت دید، ما همکاریم اما فردا روبروی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم.

شمسایی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه ایران در جام جهانی ازبکستان خاطرنشان کرد: جام جهانی فضای متفاوتی دارد، هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و همه برای دفاع از اعتبار کشور و البته فوتسال آسیا به میدان می‌روند، تیم ملی ایران هم همینطور است اما الان تمام تمرکز ما روی بازی فینال مقابل تایلند است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900113

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • چرا لیورپول به جای آموریم، سراغ اشلوت رفت؟
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • فوتبال تماشایی بولونیا زیر نظر تیاگو موتا / فیلم
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان