Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:10:25 GMT

تفاوت فوتبال هلند و ایتالیا از نگاه ستاره یوونتوس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۵۹۲۹

تفاوت فوتبال هلند و ایتالیا از نگاه ستاره یوونتوس

ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس، می‌گوید طرفداران ایتالیایی با حساسیت بیشتری نسبت به هلندی ها به فوتبال نگاه می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع هلندی دومین فصل حضور خود در تورین را پشت سر می گذارد. عملکرد ماتیاس دی لیخت در فصل گذشته با انتقادات زیادی روبرو شد اما او رفته رفته در بیانکونری جا افتاده و به نظر می‌رسد که به شرایط حضور در فوتبال ایتالیا عادت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

دی لیخت اکنون در مصاحبه ای پیرامون شرایط خود و اوضاع کار در فوتبال ایتالیا می گوید: " من از زمان حضور در یوونتوس به لحاظ ذهنی بسیار پیشرفت کرده ام و در سطح خوبی قرار دادم. من مجبور شدم در ایتالیا به سبک متفاوتی از فوتبال و نحوه جدیدی از حرکت مهاجمان عادت کنم. در زمان حضور در آژاکس بیشتر یارگیری تک به تک وجود داشت اما در اینجا باید در دفاع منطقه ای نیز خوب عمل کنید. کیه‌لینی از این نظر استاد است و من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. در ایتالیا دفاع کردن یک هنر است و خوشحالم که می توانم توانایی هایم را نشان دهم."

 

یادگیری از ستاره‌های باتجربه یوونتوس: "روش زندگی کریستیانو رونالدو در این ورزش که باعث شده او فرم خود را حفظ کند و همچنان در 36 سالگی انگیزه های زیادی داشته باشد، خارق‌العاده است. کیه لینی و جیجی بوفون در 43 سالگی همینطور. آنها فوق العاده هستند."

 

 

 

 

تفاوت فوتبال باشگاهی در هلند و ایتالیا: " در هلند طرفداران پرشور هستند و می خواهند تیمشان برنده شود اما بعد از سوت پایان بازی همه چیز تمام می شود. در ایتالیا سه روز بعد آنها هنوز در مورد برخی از پنالتی هایی که اعلام نشده بود صحبت می کنند.  آنها مدام به فوتبال فکر می کنند.
اگر تیم شما در برابر یک رقیب شکست بخورد، هواداران هفته وحشتناکی را تجربه می کنند و ما نیز این احساس را داریم."

جورجیو کیه لینی یوونتوس بوفون ماتیاس دی لیخت کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جورجیو کیه لینی یوونتوس بوفون ماتیاس دی لیخت کریستیانو رونالدو دی لیخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

رقیب بانوی پیر در ایستگاه پایانی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال آتالانتا و فیورنتینا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 4 بر یک آتالانتا برابر بنفش‌پوشان فلورانس خاتمه یافت.

آتالانتا که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بود، این بار در خانه با گل‌های تئون کوپماینرز در دقیقه 8، جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 75، آدمولا لوکم در دقیقه 5+90 و ماریو پاشالیچ در دقیقه 8+90 بازی را برد و با توجه به گل‌های زده بیشتر در مجموع دو بازی با نتیجه 4 بر 2 پیروز و راهی فینال شد تا حریف یوونتوس شود.

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

 

این اتفاق در حالی رخ داد که فیورنتینا از دقیقه 53 با اخراج نیکلا میلنکوویچ 10 نفره شد و البته با همین شرایط در دقیقه 68 توانست کار را به تساوی هم بکشاند.

فینال جام حذفی ایتالیا، روز 26 اردیبهشت در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد