Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:52:27 GMT

اخبار کوتاه از چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۵۹۸۵

اخبار کوتاه از چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با عید سعید فطر مردم استان بیش از یک میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال  در قالب فطریه به این سازمان کمک کردند.

نرگس عسگری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۳۱۰ پایگاه جمع‌آوری فطریه در استان فعال شد، افزود: از این میزان یک میلیارد و ۸۱۱ میلیون ریال فطریه عام ، ۸۱ میلیون و ۵۰ هزار ریال سهم سادات، ۶۵ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال نیز کفاره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: پارسال بیش از سه میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال زکات فطریه به سازمان بهزیستی پرداخت شد که این مبلغ در راستای احداث مسکن، ازدواج و تهیه جهیزیه برای معلولان و مددجویان نیازمند، تعمیر و تجهیز منازل، اشتغال و درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند این استان هزینه شد. 

بیش از ۴۲ هزار معلول، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در استان زیرپوشش این نهاد قرار دارند که از این تعداد ۳۲ هزار و ۶۸۳ نفر دارای معلولیت شدید، خفیف و متوسط هستند و ۱۳ هزار و ۵۵۲ نفر از این تعداد مستمری‌بگیر دائم هستند.

یک‌هزار و ۴۴۱ واحد خون در چهارمحال و بختیاری اهدا شد

 مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان مردم نوعدوست استان یک‌هزار و ۴۴۱ واحد خون برای کمک به بیماران نیازمند اهدا کردند.

حسین هاشمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در ماه مبارک رمضان یکهزار و ۹۱۷ نفر به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کردند که میزان اهدای خون نسبت به ماه رمضان پارسال چهار درصد افزایش داشت.

به گفته وی، در ماه رمضان سال گذشته یک‌هزار و ۸۳۰ نفر به مراکز خون‌گیری مراجعه کردند که از این تعداد یک‌هزار و ۳۷۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی اظهارداشت : هم اکنون ذخایر خونی در استان در وضعیت عادی قرار دارد.

هاشمی با اشاره به اینکه ۳۵۰بیمار تالاسمی در استان ماهانه به دریافت یک تا ۲بار خون نیاز دارند، افزود:مردم نوعدوست استان برای اهدای خون مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، پایگاه انتقال خون فارسان در روزهای شنبه و چهارشنبه ،بروجن و شهرکرد همه روزه و مرکز بن در روز پنجشنبه فعال است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری سازمان انتقال خون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری سازمان انتقال خون چهارمحال وبختیاری سازمان انتقال خون اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری انتقال خون یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری