Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، دکتر دهقانی پیش امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که تاکنون  چهار هزار و ۹۰۱ نفر از ساکنان شهر یزد در کارآزمایی بالینی فاز سوم واکسن کرونا انستیتو پاستور ایران ثبت‌نام  کردند، اظهار کرد: با آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی در شهر یزد، تاکنون یکهزار و ۸۱ یزدی دوز اول واکسن را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این‌که این واکسن دو مرحله آزمایش بالینی را به خوبی پشت سر گذاشته است، افزود: در مرحله اول این کارآزمایی میزان اثرگذاری آن ۸۰ درصد و در مرحله دوم ۹۰ درصد گزارش شده است. 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با اشاره به این‌که  یزد جزء هشت شهر کشور است که مرحله سوم کارآزمایی بالینی در آن اجرا می‌شود گفت: این واکسن به داوطلبان یزدی و زنجانی طی سه مرحله تزریق می شود و هدف از دوز سوم ارتقای سطح ایمنی به بیش از ۹۷ درصد است.

دکتر دهقانی بابیان این‌که زمان و مکان تزریق واکسن از طریق پیامک به داوطلبان  اطلاع رسانی می‌شود خاطر نشان کرد: افراد ۱۸ تا ۸۰ سال، دارای سلامت عمومی یا بیماری زمینه‌ای کنترل شده و ساکن شهر یزد می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت   www.pasteurcovac.ir مراجعه کنند. 

انتهای پیام /ب

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون بهداشتی علوم پزشکی یزد استان یزد واکسن ایرانی خبرگزاری فارس تزریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی ۶۱ ساله یزدی با کمک یک خانواده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، نیکوکار یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۲۰ میلیون تومان مبلغ باقی مانده بدهی آقا محمد مددجوی ۶۱ ساله را پرداخت کرد.

این مددجو به دلیل غیر عمد و تنها به دلیل اعتماد و صدور یک برگ چک برای یکی از آشنایان و به دنباله آن خلف وعده آن آشنا در تامین مبلغ چک صادر شده و با توجه به عدم توان پرداخت، درگیر موضوع زندان شده بود.

وی گفت: ما یک خانواده ۴ نفره هستیم که به نیت خشنودی خداوند و آرزوی سلامت و موفقیت روز افزون همه اعضای خانواده به نیابت از هر یک از اعضا مبلغ ۵ میلیون تومان و در مجموع ۲۰ میلیون تومان را برای مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کردیم.

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • رشد ۶.۶ درصدی معاینات سرپایی در پزشکی قانونی لرستان
  • امیدوار باشید؛ دوباره دندان در می آورید!/ آزمایش بالینی اولین داروی رشد دوباره دندان‌
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • آزادی زندانی ۶۱ ساله یزدی با کمک یک خانواده
  • بینا شدن افراد مبتلا به نابینایی ارثی با ژن‌درمانی «کریسپر»
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است