Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@13:55:57 GMT

آمارهای کرونایی در شهرستان‌های استان مرکزی نزولی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۶۴۳۳

آمارهای کرونایی در شهرستان‌های استان مرکزی نزولی شد

گروه استان‌ها-فرمانداران استان مرکزی از کاهشی بودن آمارهای کرونایی در استان خبر دادند و تاکید کردند که رعایت پروتکل‌ها باید با جدیت دنبال شود و نظارت بر اصناف تشدید شود چراکه وضعیت شکننده است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، حسین بختیاری ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی با اشاره به وضعیت واکسیناسیون اظهار داشت: باید برای واکسیناسیون تعدادی سالن اضافه شود و کمیته‌ای در فرمانداری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت استان و شهرستان تشکیل شده که انتظار می‌رود مدیر استانی برای تامین امکانات پای کار باشد و حمایت و پشتیبانی شود تا سالن موردنظر در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه خدمات بهتر به مردم قرار گیرد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمینه ترددها نیروی انتظامی، پلیس راه و راهور پای کار هستند و باید هماهنگی بیشتری انجام شود و آمارها نشان می‌دهد در چند روز گذشته میزان ابتلا در شهرستان اراک پایین بوده و با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی نمی‌شود سیر نزولی داشته باشیم اما آمار ابتلا بالا باشد.

فرماندار اراک ادامه داد: سیر نزولی در شهرستان اراک داشتیم اما باید کار کارشناسی انجام شود در صورتی که روند افزایشی داشته باشیم در جلسه ستاد کرونا مطرح می‌شود.

وی تصریح کرد: در فرمانداری کمیته‌ای تحت عنوان واکسیناسیون وجود دارد که در کنار مراکز بهداشت و پای کار است و مردم هم پروتکل‌ها را رعایت کردند.

آخرین وضعیت کرونا در گیلان؛ 87 بیمار جدید بستری شدندشکننده‌ بودن وضعیت کرونایی گیلان؛ 460 بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستندآخرین وضعیت کرونایی لرستان؛ از افزایش جریمه‌ خودروهای پلاک غیر بومی تا فوت 8 بیمار دیگر

 واکسیناسیون هزار و 600 نفر در دلیجان/ضرورت  تدابیر ویژه در حوزه واکسیناسیون 

 «وحید براتی‌زاده» فرماندار دلیجان هم در این جلسه با اشاره به وضعیت این شهرستان گفت: با همکاری ادارات مختلف شهرستان دلیجان از جمله نیروی انتظامی، تامین اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج، هلال احمر و غیره وضعیت شهرستان مطلوب و آمارها رو به کاهش است.

وی افزود: واکسیناسیون هزار و 600 نفر در شهرستان انجام شد و با توجه به اتمام سهیمه واکسن شهرستان درخواست می‌شود تا تدبیری در این زمینه اندیشیده تا واکسیناسیون سایر افراد واجد شرایط انجام شود.

 وضعیت بستری و فوتی‌ها در ساوه رو به کاهش است/ضرورت پرهیز از عادی‌انگاری

«علی میرزایی» فرماندار ساوه هم در این جلسه با اشاره به وضعیت این شهرستان در زمینه بیماری کرونا گفت: وضعیت ساوه به لحاظ بستری و فوتی‌ها روبه کاهش بوده که حاصل همکاری ستاد قرارگاه زیستی شهرستان است و نظارت و بازدیدها که مصوبه ستاد شهرستان بوده به طور جدی انجام می‌شود.

وی افزود: تلاش می‌شود تا در جامعه شاهد عادی‌انگاری نباشیم و ترددهای شبانه در سطح شهرستان انجام می‌شود و واکسیناسیون هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درحال انجام است.

 تعداد مبتلایان به این بیماری در شهرستان کاهش یافته است/ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تشدید نظارت‌ها و همکاری اصناف 

«احمد طهرانی» فرماندار خمین هم در این جلسه با اشاره به وضعیت شهرستان گفت: در شهرستان خمین از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا به دانشکده علوم پزشکی این شهرستان تاکیده شده تا در زمینه شناسایی و بستری مبتلایان به این بیماری دقت و توجه داشته باشند.

وی افزود: تعداد مبتلایان به این بیماری در شهرستان کاهش یافته و پیش‌بینی می‌شود که در روزهای آینده میزان مبتلایان و فوتی‌ها کاهش یابد و تاکید شهرستان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تشدید نظارت‌ها و همکاری اصناف است.

انتهای پیام/713/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اشاره به وضعیت رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی بودن وضعیت روستاهای حاشیه رودخانه دز در مقطع اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بهمن یوسفی در بازدید از سیل بند‌های روستا‌های حاشیه دز بخش مرکزی اهوار افزود: با توجه به بارندگی شدید در استان و بالا دست و رهاسازی آب سد دز، حجم آب رودخانه دز در منطقه بامدژ بخش مرکزی اهواز بالا آمد، اما وضعیت تحت کنترل است.

وی افزود: ترمیم سیل بند‌هایی که آسیب پذیر بودند با همکاری بخشداری مرکزی و سازمان آب و برق خوزستان در حال انجام است.

یوسفی با بیان اینکه تمهیدات لازم اندیشیده شده است، ادامه داد: اهالی روستا‌ها به ویژه کشاورزان از تردد، توقف و فعالیت کنار رودخانه دز خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز به منظور بررسی وضعیت رودخانه و سیل بندها، به همراه ناصر سیلاوی بخشدار مرکزی و عزیز ایزدیار رئیس امور آب اهواز از روستا‌های حاشیه دز در بخش مرکزی اهواز بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • روستاهای حاشیه «دز» نگران نباشند؛ شرایط تحت کنترل است
  • وضعیت روستاهای حاشیه دز در اهواز تحت کنترل است
  • عادی بودن وضعیت روستاهای حاشیه رودخانه دز در مقطع اهواز
  • چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور