Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز یک مورد آتش سوزی در یک بیمارستان در خیابان ملاصدرا نرسیده به خیابان شیخ بهایی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های پشتیبانی شامل نردبان هیدرولیکی، تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه به دلیل نزدیکی ایستگاه اولین گروه در مدت ۲ دقیقه به محل حادثه رسید. در طبقه ۹ این ساختمان ۱۱ طبقه در بخش اداری بخشی از یکی از اتاق‌ها به وسعت ۲۰ متر که دیوارکوب‌ها هم چوبی بود مستعد آتش سوزی بود، دچار آتش سوزی شده بود.

ملکی گفت: آتش نشانان خیلی سریع به محل رسیدند و آتش را خاموش کردند، در همان اتاق تجمع دود داشتیم که خیلی سریع تخلیه دود هم انجام شد. در مجاورت این قسمت بخش بستری بیماران عفونی و ریوی و کرونایی بود که سرایت دود به آن‌ها نگران کننده بود که خوشبختانه این اتفاق رخ نداد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: مشکلی برای کادر درمان و بیماران ایجاد نشد و ارتباطی هم به آن قسمت‌ها نداشت، خدمات مربوط به بیمارستان درحال انجام است. آتش خیلی وقت است که خاموش شده و دقایقی دیگر محل تحویل مسولان می‌شود.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش بیمارستان بقیه الله آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران با بیان اینکه این کارخانه تولید مبلمان پلیمری در شهرک صنعتی شمس آباد بود، گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد که شعله‌های آتش بیش از ۶۰ درصد این فضا را دربرگرفته بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ورود آتش نشانی به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: از گسترش آتش جلوگیری شد و حریق اطفا شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه خسارت مالی بالایی برجای گذاشته است؛ گفت: خسارت جانی ناشی از این آتش سوزی نداشتیم.

کد خبر 6090329 علی قدمی

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم