Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@17:16:22 GMT

دانشگاه فرهنگیان ۲۵ هزار دانشجو پذیرش می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۶۶۱۴

دانشگاه فرهنگیان ۲۵ هزار دانشجو پذیرش می‌کند

رئیس دانشگاه فرهنگیان، از اعلام موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور، با جذب تعداد ۲۵ هزار نفر دانشجوی متعهد خدمت در این دانشگاه از طریق کنکور سراسری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین خنیفر اظهار داشت: طی مذاکرات و مکاتبات صورت گرفته با سازمان اداری و استخدامی کشور، این سازمان به استناد تبصره (1) ماده (24) قانون مدیریت خدمات کشوری و بند (ب) ماده (63) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه، موافقت اصولی خود را با جذب تعداد 25000  نفر دانشجوی متعهد خدمت در دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در نامه ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور به وزارت آموزش و پرورش آمده است: مجوز نهایی، پس از تامین اعتبار مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان، استخدام و هزینه های آموزشی افراد با رعایت بند (ث) ماده (7) قانون برنامه ششم توسعه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور و در چارچوب مواد (9) و (18) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1400 کل کشور، صادر خواهد شد.

خنیفر در پایان بر آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای استقبال از پذیرفته شدگان کنکور سراسری طی سال جاری در این دانشگاه، تاکید کرد.

توضیح آموزش‌و‌پرورش درباره حذف 3 امتیاز از احکام فرهنگیانتکمیلی/شرایط فرهنگیان مشمول عدم کسر مقرری ماه اول اعلام شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معلمان حسین خنیفر دانشگاه فرهنگیان معلمان حسین خنیفر دانشگاه فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان


به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، رضامراد صحرایی در ویراستی نوشت: «به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت. 

در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است. از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم.»

طبق اطلاعاتی که دانشگاه فرهنگیان در اختیار خبرگزاری پانا قرار داده، تعداد ۵۷۰۹ نفر از دانشجو‌ معلمان ورودی ۱۳۹۹ دانشگاه فرهنگیان، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در تمامی پایه‌های مقطع ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه مشغول به تدریس در مدارس هستند. 

این دانشجو معلمان در تمامی مقاطع تحصیلی مشغول به تدریس هستند و در همه استان‌ها به غیر از استان‌های اردبیل، ایلام، لرستان، خراسان شمالی، سمنان و خراسان رضوی با هدف کمک به رفع بحران کمبود معلم و تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم آستین همت بالا زده‌اند.

همچنین طبق اعلام این دانشگاه، استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خوزستان، تهران، سیستان‌و‌بلوچستان، فارس، کرمان و مازندران بیشترین جذب این گروه از دانشجومعلمان را داشته اند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود