Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا نامداری روز شنبه در حاشیه آئین افتتاح پروژه آبرسانی به روستاهای بخش شریف آباد پاکدشت به خبرنگار ایرنا گفت: با گذشت ۱۴ ماه از ادغام آب و فاضلاب روستایی و شهری، اقدامات خوبی در حوزه توزیع و اجرای خطوط انتقال آب انجام و باعث شده تا بسیاری از مشکلات این حوزه برطرف شود.

وی افزود: در حوزه ساخت مخازن، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب، با اصلاح و بازسازی ۲۰ کیلومتر شبکه و ۱۰ کیلومتر خطوط انتقال آب در حوزه روستایی، در حال حاضر مشکل تامین آب نداشته و عمده مشکلات به توزیع و خطوط انتقال مربوط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران با اشاره به این‌که در حوزه شهری و روستایی جنوب شرق برای تامین آب مشترکین هیچ مشکلی وجود ندارد افزود: تنها مشکل این حوزه، فرسودگی شبکه در برخی مناطق است که برای اصلاح و بازسازی شبکه و ساخت مخازن اقدامات خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به کاهش بارندگی‌ها در سال گذشته بیان کرد: با توجه به وضعیت آب و هوایی کشور، همیشه شاهد تنش‌های آبی می‌باشیم و در حال حاضر، کم‌آبی در حوزه آبریز سد ماملو، لار و لتیان مشاهده می‌شود که با کنترل و مدیریت مصرف از سوی مشترکین، از بحران احتمالی کم‌آبی عبور می‌کنیم.

نامداری یکی از مشکلات آبرسانی در حوزه روستایی را انشعابات و ساخت و سازهای غیر مجاز بویژه در پیک مصرف عنوان کرد و اظهار داشت: ساخت باغ ویلاها و برخی از کارگاه‌ها در حاشیه روستاها، بیشترین ضربه را به شبکه توزیع و مردم می‌زنند که با حمایت های دستگاه قضایی و مسوولان، این انشعابات غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ۳۷ روستای شهرستان‌ پاکدشت مشکلی در تامین و توزیع آب ندارد افزود: در حال حاضر تنها روستای کریم آباد پاکدشت است که مشکل توزیع دارد که با تأمین اعتبار، ۷ کیلومتر از شبکه انتقال این روستا اصلاح و بازسازی می‌شود تا مشکل این روستا نیز برطرف شود.

برچسب‌ها معاونت آب و آبفا وزارت نیرو استان تهران ورامین آب و فاضلاب پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان تهران ورامین استان تهران ورامین آب و فاضلاب پاکدشت اخبار کنکور اصلاح و بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ چین در پی گسترش تحریم‌های آمریکا انتقال شرکت‌های فناورانه اش را به مالزی و دیگر کشور‌های جنوب شرق آسیا تسریع کرد.
چین انتقال شرکت‌های حوزه صنعت تراشه‌های نیمه رسانا و تولید کننده خودرو‌های برقی را در پی ادامه جنگ تجاری واشنگتن - پکن به مالزی و دیگر کشور‌های جنوب شرق آسیا سرعت داد.
آمریکا با هدف محدودیت دسترسی چین به تراشه‌های رده بالای واحد پردازش گرافیکی (GPU) که می‌توانند به دستاورد‌هایی در زمینه هوش مصنوعی منجر شوند یا در ابر رایانه‌ها و تجهیزات نظامی به کار روند؛ مرتب محدودیت‌های بیشتری را علیه پکن برای کنترل فروش این ابزار‌ها و همچنین تجهیزات تراشه سازی به چین اعمال می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


همزمان با فشار تحریم‌ها و اوج تقاضا برای هوش مصنوعی، شرکت‌های طراح تراشه که در چین برای تامین خدمات بسته بندی پیشرفته به عنوان یکی از فناوری‌های کلیدی درصنعت نیمه رسانابا چالش روبرو هستند درقالب طرح راهبردی"چین به علاوه یک" در پی خروج از این کشور هستند.
بر همین اساس چین مالزی را در میان کشور‌های جنوب شرق آسیا، گزینه‌ای بسیار مناسب برای کسب و کار‌های خود می‌داند.
کسب و کار‌هایی که در همین چند سال اخیر به نفع مالزی شده است؛ زیرا این کشور را به ششمین صادرکننده بزرگ صنعت تراشه‌های نیمه رسانا در دنیا تبدیل کرده است.
ظرفیت‌های موجود در این کشور بویژه در مناطق صنعتی پیننگ و کداه در بحبوحه گسترش تنش و رقابت بین آمریکا و چین بر سر فناوری‌های پیشرفته، همچون آهنربایی برای جذب شرکت‌های فناورانه اروپایی مرتبط با چین نیز عمل می‌کند که در پی کاهش خطر پذیری در این شرایط هستند.
برهمین اساس دولت مالزی در حال به روز رسانی قوانین موجود، تنظیم بسته‌های تشویقی و تدوین برنامه راهبردی نیمه هادی‌ها برای ماندن در این صنعت رقابتی است.
وجود تجهیزات پیشرفته، فراوانی نیروی کار ماهر و هزینه‌های هرزان تولید موجب شده است؛ بزرگترین شرکت‌های خودروساز چینی نیز به مالزی و چند کشور جنوب شرق آسیا نقل مکان کنند.
چین بزرگترین شریک تجاری مالزی محسوب می‌شود و دولت این کشور بیش از پیش در پی توسعه و تقویت همکاری‌های تجاری و اقتصادی با پکن است........ مصاحبه‌ها ......
۱) ساموئل تان - مدیر اجرایی مشاوران املاک بین المللی
۲) انور ابراهیم - نخست وزیر مالزی
۳) زعفرول عبدالعزیز - وزیر سرمایه گذاری، تجارت و صنعت مالزی
۴) سویی دونگ شو - کارشناس مسائل اقتصادی

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی