Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:41:29 GMT

نه کونته را می خواستیم، نه گواردیولا را

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۶۸۳۳

نه کونته را می خواستیم، نه گواردیولا را

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس شایعات علاقه این باشگاه به همکاری با آنتونیو کونته را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دو سال قبل و بعد از جدایی مکس آلگری بود که اخباری در مورد تمایل یوونتوس به همکاری دوباره با آنتونیو کونته منتشر شد. در آن مقطع عنوان شد که آندره آنیلی، مالک باشگاه یوونتوس اجازه بازگشت کونته را نداده تا در نهایت مائوریتزیو ساری سرمربی باشگاه بشود، اما فابیو پاراتیچی این اخبار و شایعات را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فابیو پاراتیچی گفت: "این اخبار و شایعات نادرست است. در آن مقطع نیز هدف اصلی ما همکاری با مائوریتزیو ساری بود و او شخصی بود که یوونتوس به دنبالش بود. همین شایعات در مورد ابراز تمایل یوونتوس برای همکاری با پپ گواردیولا نیز وجود داشت، اما اولین انتخاب ما همیشه مائوریتزیو ساری بود."

 

 

مدیران اینتر از بازیکنان خود خواسته اند که از دریافت دو ماه حقوق خود برای کمک به باشگاه صرف نظر کنند، بنابراین آیا نیز یوونتوس همین کار را تکرار می کند؟

 

"دنیای فوتبال در هنگام بروز بحران مالی باید به این شرایط توجه داشته باشد. ما همه دستمزدها را به طور منظم پرداخت کرده ایم و به این کار خودمان افتخار می کنیم. قرار به مذاکره جمعی وجود ندارد در پایان فصل به صورت جداگانه با بازیکنان صحبت خواهیم کرد تا کاری لازم است را انجام دهیم."

یوونتوس آنتونیو کونته پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آنتونیو کونته پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)



منبع:پیج ir.mancity

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نظر پپ گواردیولا در مورد حرکات و قدرت تفکر مسی (فیلم) فوتبال‌دستی بازی کردن به‌سبک گواردیولا (فیلم) کفری شدن پپ از یک سوال عجیب ؛ سیتی پول زیادی خرج می‌کند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»