Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم حسینی عصر شنبه با حضور در شهرستان دماوند که با همراهی بابک دین‌پرست، معاون اقتصادی وزیر، سید احمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند و حجت‌الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند از واحدهای صنعتی شهرستان بازدید کرد اظهار داشت: مشکل تأمین مواد اولیه کارخانه تولیدی دماوند با افزایش ظرفیت در بورس حل می‌شود تا این واحد با ظرفیت کامل به تولید ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزم‌حسینی، با اشاره به مشکل تسهیلات واحد تولید کننده واکسن دام و طیور دماوند نیز گفت: مشکل این واحد نیز توسط بانک صنعت و معدن حل خواهد شد و این شرکت به صورت مشارکتی با یک شرکت ترکیه‌ای فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی عنوان داشت: برای صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در این حوزه تسهیلات بانکی از محل تبصره ۱۸ و رونق تولید در اختیار متقاضیان قرار می‌دهیم ضمن آنکه شهرک‌های صنعتی نیز آمادگی برای واگذاری زمین برای فعالیت این صنایع تبدیلی را دارد.

وزیر صمت عنوان داشت: عملیات اجرایی ساخت پست برق ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی دماوند ۲ را به صورت رسمی آغاز شده و این پست برق در راستای تأمین برق مشترکین شهرک صنعتی دماوند ۲ ساخته می‌شود و با بهره برداری از این پست که ظرفیت تولید ۳۲ مگا وات برق را دارد، زیرساخت لازم برای اتصال هر چه بهتر و بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی فراهم خواهد شد.

کد خبر 5212717

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صمت علیرضا رزم حسینی شهرستان دماوند ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 بوشهر کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ اردبیل فطریه گرگان ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی

محسن رستمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گفت: استان قزوین در حوزه صادرات محصولات صنعتی همواره روند رو به رشدی را سپری کرده و به لحاظ توانمندی در عرصه‌های تولیدی توانسته جنبه بین المللی پیدا کند.

وی به حضور هشت واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحد‌های تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور داشتند.

رستمی اضافه کرد: نمایش ظرفیت‌های صادراتی بنگاه‌های ایرانی در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای رونق تولید و تحقق شعار سال در صورت بهره‌برداری درست از صنایع را فراهم خواهد ساخت.

این مسئول بیان کرد: در داخل استان قزوین و با برنامه ریزی صورت گرفته از همه ظرفیت‌ها برای تحقق جهش تولید استفاده شده که باید باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های خارجی نیز در این مسیر بهره‌مند شویم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: سه هزار و ۷۴۰ واحد صنعتی در استان مستقر بوده که رقمی معادل ۳۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری درون آنها صورت گرفته و این استان را به قطب صنعتی کشور تبدیل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی