Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید باجلان رئیس قرارگاه اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در روز بیست و نهم ماه رمضان و آخرین روز از این ماه ۱۷ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۷۴۶ عدد غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد.

او با بیان اینکه سه میلیون و ۶۵۵ هزار و ۱۸۲ عدد افطاری ساده به دست نیازمندان رسید، گفت: ۲ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۲۶۸ بسته معیشتی به مناطق محروم و روستایی ارسال و میان نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قرارگاه اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: همزمان با عید سعید فطر ۱۷ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۲۵۲ عدد غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد، گفت: ۳ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۷۳۴ عدد افطاری ساده به دست نیازمندان رسید.

باجلان افزود: ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۴۹۴ بسته معیشتی به مناطق روستایی و صعب العبور ارسال شد و به دست نیازمندان این مناطق رسید.

او با بیان اینکه هموطنان می‌توانند همچنان با شماره گیری #۱۴* در این طرح مشارکت کنند، ادامه داد: علاوه بر این کد دستوری شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ نیز در دسترس است تا هموطنان بتوانند در این زمینه مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید

بیش از ۵ میلیون غذای گرم در شب ضربت خوردن امیرالمومنین توزیع شد بیش از ۳ میلیون پرس غذای گرم در روز چهاردهم ماه رمضان به دست نیازمندان رسید توزیع بیش از ۱۵۸ هزار غذای گرم در روز سوم ماه مبارک رمضان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اطعام مهدوی ماه مبارک رمضان دست نیازمندان میان نیازمندان توزیع شد غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت متفاوت نان ساجی و آبگوشت به روش جالب مادربزرگ روستایی قشقایی (فیلم) پخت آبگوشت مرغ در ظرف سفالی به سبک بانوی روستایی آذربایجانی (فیلم) پخت آبگوشت عراقی و دنده کباب به سبک بانوی روستایی کردستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت دیدنی چاپلی کباب به سبک آدم خان (فیلم)
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز