Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@07:22:20 GMT

تظاهرات گسترده در بغداد در حمایت از مقاومت فلسطین

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۱۸۷

تظاهرات گسترده در بغداد در حمایت از مقاومت فلسطین

به گزارش تابناک به نقل از فارس، میدان التحریر بغداد عصر امروز (شنبه) شاهد تجمع گسترده هزاران نفر در حمایت از مردم فلسطین بود.   به نوشته رسانه‌های عراقی، گروهها و احزاب سیاسی شیعه و سنی از روز گذشته مردم را برای حضور در این میدان دعوت کرده بودند و نیروهای امنیتی نیز از صبح امروز در اطراف میدان و خیابان‌های مجاور برای تأمین امنیت این تجمع حضور یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  «مقتدی صدر»« رهبر جریان صدر، «هادی العامری»، رهبر ائتلاف الفتح، آیت‌الله «جواد الخالصی» از مراجع عراق، حزب الله عراق  و دبیرخانه حزب «اسلامی عراق» (اهل سنت) مردم بغداد را برای حضور در این تجمع دعوت کرده‌اند.   دفتر آیت‌الله سیستانی نیز روز چهارشنبه هفته گذشته در بیانیه‌ای از تمامی ملت‌های آزاد جهان خواسته بود تا از هر طریقی که می‌توانند فلسطینی‌ها را در جهت احقاق حقوقشان یاری کنند.   درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه (۲۰ اردیبهشت) و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد. سازمان دفاع مدنی در غزه  امروز اعلام کرد که از آغاز بمباران‌های اسرائیل، ۱۴۰ نفر از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن به شهادت رسیدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه بغداد تظاهرات مقاومت فلسطین نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با برپایی تجمع خودجوش از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز یکشنبه، نهم اردیبهشت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در تجمعی خودجوش حمایت خود را از دانشجویان معترض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در کشورهای اروپایی و آمریکا اعلام کردند.

دانشجویان تجمع کننده برخورد با تجمع‌های انسان دوستانه و مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و این نوع برخورد را نقض حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای مدعی دموکراسی دانستند.

دانشجویان در این تجمع با شعار دادن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم اعلام کردند.

کد خبر 748894

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم