Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@10:32:50 GMT

بازداشت عاملان تبر بدست در درگیری روستای گرگان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۲۱۲

بازداشت عاملان تبر بدست در درگیری روستای گرگان

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی با بیان این که یکی از ضاربان با تلاش پلیس دقایقی پیش دستگیر شد تاکید کرد: پیگیری قضایی و انتظامی برای دستگیری زودتر چهار ضارب دیگر ادامه دارد .

به گزارش رکنا، دادستان سیدحسینی گفت: از سه مصدوم دیروز حمله اراذل هم دو نفر امروز از بیمارستان مرخص شدند و فردی که با تبر مصدوم شده بود نیز خوشبختانه با ثبات وضعیت عمومی به بخش منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز در یکی از روستاهای گرگان تعدادی از اوباش با حمله به اعضای یک خانواده که مسافر بودند یکی از آنان را با تبر مصدوم و روانه بیمارستان کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تبر اخبار حوادث تبر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس حوادث ایران طلاق همسرش فضای مجازی پرونده قیمت فیلم ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو اِل ۹۰ در جاده اهر_تبریز ۹ نفر مصدوم شدند.

وحید شادی‌نیا در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: شامگاه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو ال ۹۰ در جاده اهر_تبریز حوالی چهار کیلومتری پس از بیلوردی، ۹ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: پنج آمبولانس اورژانس در صحنه حادثه حضور دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اورژانس استان آذربایجان شرقی، وی اذعان کرد: پنج مصدوم حادثه توسط اورژانس به بیمارستان هریس و چهار مصدوم تحت مراقبت کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان اهر انتقال یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • ارمنستان حمله به غیرنظامیان نوار غزه را محکوم کرد