Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، علیرضا رزم حسینی وزیر صمت عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبود صنایع تکمیلی و رنجش کشاورزان اظهار کرد: در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی از جمله تسهیلات بانکی از محل جهش تولید و تبصره ۱۸ دراختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

وی گفت: شهرک‌های صنعتی دماوند و فیروزکوه نیز آمادگی پذیرش دارند و شهرک‌های صنعتی خوبی دائر شده و در حال توسعه نیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صمت ادامه داد: آمادگی داریم کمک‌های مالی را از طریق معرفی وزارت صمت به بانک‌های عامل انجام دهیم.

رزم حسینی با بیان اینکه هرساله عرضه محصولات باغی بدون برنامه است، خاطر نشان کرد: تنظیم بازار در حوزه محصولات کشاورزی براساس توافقات انجام شده، سازمان متولی و متخصص این کار حوزه جهادکشاورزی است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر صمت تنظیم بازار بر عهده جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد خانی نوذری، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت درباره وضعیت عوارض صادرات سیب زمینی، اعلام کرد: با توجه به لزوم تامین سیب زمینی مورد نیاز بازار، به استناد مفاد بند چهارم تصمیم‌های متخذه جلسه تنظیم بازار کشور در ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ مبنی بر تفویض اختیار وضع عوارض صادراتی برخی از اقلام کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی اعلام می‌شود صادرات سیب زمینی با کد تعرفه ۰۷۱۰۱۰۰۰ صرفاً با اخذ عوارض معادل ۶۰ درصد ارزش صادراتی آن از پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا اطلاع ثانوی از تمام گمرکات اجرایی میسر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس