Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به تصمیم شورای تامین و شیوخ و سران عشایر شادگان به ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع و مراسم معایده در مضیف‌های شهرستان، گفت: با وجود تذکر‌های لازم و صدور بیانیه‌های مختلف از سوی شیوخ پیرامون لغو مراسم عید فطر، تعدادی از مضیف‌ها در این ایام باز بوده و اقدام به برگزاری مراسم نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: براساس تصمیم شورای تامین شهرستان با متولیان و عوامل برگزار کننده مراسم معایده در برخی از مضایف شهرستان با تمام جدیت برخورد لازم و قانونی صورت می‌گیرد.

صبری گور بیان کرد: شیوخ، معتمدین، وجهاء و سران عشایر باید از برگزاری هرگونه اجتماع و مراسم اجتناب کنند تا بتوان بیماری کووید ۱۹ را در این شهرستان کنترل کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری متهمان کرونا ویروس برگزاری مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6089942

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه