Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@18:17:10 GMT

تظاهرات شبانه در تل‌آویو برای خاتمه نبرد با فلسطین

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۶۰۵

تظاهرات شبانه در تل‌آویو برای خاتمه نبرد با فلسطین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری صهیونیست شنبه شب از تظاهرات ضد جنگ در تل آویو خبر دادند.

به گزارش منابع خبری، ده‌ها اسرائیلی در شهر تل آویو با برپایی تظاهراتی خواستار آتش بس با حماس شدند. تظاهرات‌کنندگان تابلوهای «نبرد را متوقف کنید» را حمل کردند.

یک گروه ضد صهیونیسم در قدس اشغالی نیز چهارشنبه گذشته علیه این رژیم تظاهرات کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شماری از اعضای گروه «ناتورای کارتا» در حمایت از حماس و جهاد اسلامی بعد از ظهر چهارشنبه تظاهراتی برپا کرده‌اند. ناتورای کارتا نام یک اقلیت یهودی ارتودوکس حریدی ضد صهیونیسم است که در سال ۱۹۳۵ میلادی تشکیل یافت.

از این گروه با نام سازمان اتحاد یهودیان ضد صهیونیسم هم یاد می شود. این گروه خواستار نابودی حکومت رژیم اسرائیل است. از نگاه هزاران یهودی ارتودکسی که عضو این گروه هستند صهیونیسم سمی است که «یهودیان واقعی» را تهدید می‌کند.

 

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از دوشنبه (۲۰ اردیبهشت) و پس از پایان مهلت مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد. سازمان دفاع مدنی در غزه  امروز اعلام کرد که از آغاز بمباران‌های اسرائیل، ۱۴۱ نفر از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن به شهادت رسیدند.

گروه مقاومت «کتائب عز‌الدین القسام» فلسطین روز شنبه از شلیک ده‌ها موشک به سوی تل‌آویو و اشدود در پاسخ به قتل‌عام صبح امروز صهیونیست‌ها در اردوگاه «الشاطئ» غزه خبر داد و سخنگوی این گروه از آمادگی برای 6 ماه موشک‌باران مستمر تل‌آویو خبر داد.

در عملیات مقاومت که در انتقام از خون این شهدا صورت گرفت، علاوه بر تل‌آویو، فرودگاه «بن گوریون» و شهرها «رمت گن»، «ریشون لتسیون» و «گفعات شموئیل» نیز هدف قرار گرفتند. رسانه‌های صهیونیستی نیز از شنیده شدن صدای آژیر خطر در تمامی شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک نوار غزه خبر دادند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تل آویو تظاهرات تظاهرات در تل آویو تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، هزاران نفر در تل آویو و دیگر مناطق در اراضی اشغالی تظاهراتی گسترده برگزار کردند و خواستار انجام سریع توافق با غزه و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

تظاهرکنندگان خواستار برکناری نتانیاهو و انجام سریع توافق مبادله اسیران شدند.

رسانه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد: هم اکنون تظاهراتی در حمایت از انجام توافق بازگرداندن اسیران در حال برگزاری است. این تظاهرات در تقاطع کابلان در تل آویو و نیز میدان موزه تل آویو و نزدیکی الکرباه و نیز قیساریا، حیفا، قدس، تقاطع شعار هنیگف و مقابل منزل بنی گانتز، تقاطع کرکور و برخی شهرهای دیگر در حال برگزاری است.

از سوی دیگر ایالا همسر یورام متسجر که در غزه اسیر است در جریان این تظاهرات گفت: کابینه اسیران را به حال خود رها کرده است. همه باید به خیابان بیایند و از نخست وزیر بخواهند که اسیران را به منازل برگرداند. حمله به رفح یعنی تداوم جنگ برای سه ماه دیگر و یعنی اسیران زنده برنخواهند گشت.

کد خبر 6096649

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • درخواست حماس برای فشار بر تل آویو جهت تعیین تکلیف اسرای غزه
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو
  • جزئیات توافق پیشنهادی سه مرحله‌ای میان تل‌آویو و مقاومت فلسطین
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است