Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:58:10 GMT

۳۰ شهرداری کشور در حوزه ورزش همگانی فعال شده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۶۵۱

۳۰ شهرداری کشور در حوزه ورزش همگانی فعال شده‌اند

به گزارش روز شنبه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی،  افشین ملایی در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی افزود: هیات‌های استانی به عنوان نمایندگان استانی ما به خوبی برای اجرای این طرح‌ها فعال شده اند و فدراسیون ورزش همگانی به عنوان یک سازمان ملی آماده همکاری با تمامی دستگاه‌ها و نهادها از جمله شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها و نیروهای مسلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای مجموعه هیات خراسان رضوی آرزوی موفقیت می‌کنم و به عنوان هیاتی که کمک حال فدراسیون و پشتیبان ما است امیدوارم در چهار سال آینده به دستاوردهای مطلوبی دست پیدا کند.

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران گفت: مدیریت ورزش همگانی در خراسان رضوی موفق بوده و ورزش همگانی در این استان فعال و پویا است.

وی افزود: کم تحرکی امروز یکی از معضل‌های جامعه و تهدید کننده سلامت شهروندان است، اگر امروز به این موضوع فکر نکنیم در آینده با مشکلات متنوع روبرو خواهیم شد.

ملایی ادامه داد: ترویج ورزش‌های همگانی باید به عنوان یک مسوولیت و ماموریت برای سازمان‌ها و نهادهای مختلف تعریف شود و رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما مسوول هستند در زمینه فرهنگ سازی و آگاه سازی جامعه فعالیت کنند.

در این مراسم که با حضور ۱۵ عضو از ۱۷ عضو مجمع انتخابی برگزار شد، رضا آذریان رییس کنونی هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی به عنوان تنها نامزد این مجمع با ۱۵ رای برای چهار سال آینده در این سمت ابقا گردید.

برچسب‌ها ورزش همگانی مشهد فدراسیون همگانی افشین ملایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی مشهد فدراسیون همگانی ورزش همگانی مشهد فدراسیون همگانی افشین ملایی اخبار کنکور ورزش های همگانی خراسان رضوی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران