Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@19:17:10 GMT

نزاع خانوادگی کشته بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۷۷۴

نزاع خانوادگی کشته بر جای گذاشت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، فریدون بندری در بندرماهشهر اظهار کرد: به دنبال درگیری چند روز گذشته بین دو طایفه در شهر چمران بندرماهشهر و  مرگ یکی از مصدومین این درگیری، خانواده مقتول صبح امروز، اقدام به آتش‌سوزی و تیراندازی درب منزل قاتل کردند.

وی افزود: خوشبختانه با حضور به موقع ماموران نیروی انتظامی ساعتی بعد قاتل دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد، درگیری نیز به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بندرماهشهر در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر درگیری به اتمام رسیده و منطقه به منظور جلوگیری از ادامه درگیری‌ها تحت کنترل است.

بندری در پایان خاطرنشان کرد: بعد از انجام کامل بررسی‌ها، میزان دقیق خسارت وارد شده به هر دو طایفه و تعداد مصدومین این درگیری متعاقبا اطلاع داده می‌شود.

پربیننده ترین انکار قتل راننده اتوبوس بعد از 7 سال آثار حملات موشکی مقاومت به شهر اشغالی عسقلان + فیلم شب تلخ عروس و داماد شیرازی +عکس سقوط هواپیمای دو نفره خرید خانه با پول آدم‌ربایی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حادثه انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مجیدی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در خیابان منتهی به پل قویون ارومیه  که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه و تحقیقات همه دستگاه های امنیتی، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و مشخص شد که از اراذل و اوباش سطح دار می باشند.

حسین مجیدی افزود : پس از بررسی و پیگیری های مجدانه انتظامی و قضایی و تلاش های پلیس امنیت و همراهی دستگاه قضایی عوامل شرارت که ٧ نفر بودند ۴ نفر از آنها در شهرستان‌ های همجوار دستگیر شدند و ٣ نفر دیگر نیز شناسايي و در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه ضمن تقدیر از زحمات مجموعه های قضایی و عوامل امنیتی و انتظامی تاکید کرد : دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی با تمام قدرت اجازه نخواهند داد هیچ کسی و به هر عللی جامعه را بسوی ناامنی روانی و ناهنجاری بکشانند و ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت اجتماعی بشدت با افراد خاطی برخورد خواهیم کرد.

شب گذشته (ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در پل قویون ارومیه تعدادی با قمه به نزاع دسته جمعی پرداخته و برای دقایقی موجب  رعب وحشت  مردم شدند.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد