Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@01:26:27 GMT

دستگیری یکی از ضاربان حادثه روستای «قرن آباد» گرگان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۹۴۴

دستگیری یکی از ضاربان حادثه روستای «قرن آباد» گرگان

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی با بیان این که یکی از ضاربان با تلاش پلیس ساعتی قبل دستگیر شد، اظهار کرد: پیگیری قضایی و انتظامی برای دستگیری زودتر چهار ضارب دیگر ادامه دارد.

دادستان سیدحسینی گفت: از سه مصدوم دیروز حمله اراذل هم ۲ نفر امروز از بیمارستان مرخص شدند و فردی که با تبر مصدوم شده بود نیز خوشبختانه با ثبات وضعیت عمومی به بخش منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری‌ گلستان، دیروز در یکی از روستاهای گرگان تعدادی از اوباش با حمله به اعضای یک خانواده که مسافر بودند، یکی از آنان را با تبر مصدوم و روانه بیمارستان کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیراندازی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز

طباطبایی مدیر روابط عمومی اوژانس یزد گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان