Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال گفت: فیلم بازی‌های جلال‌پور کاملا دیده شده و آمار عملکرد وی برای دعوت به اردوی تیم ملی مدنظر قرار گرفته است.

مسعود قاسمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال جهت حضور در پنجره سوم رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا اظهار داشت: اردوی تیم ملی بسکتبال برای شرکت در پنجره سوم از امروز(یکشنبه) با حضور ۱۲ بازیکن آغاز خواهد شد و رفته رفته با اضافه شدن نفرات دعوت شده، تمرینات با حضور ۱۷ بازیکن دعوت شده پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال حاضر حامد حدادی در تهران حضور دارد و منتظر نظر کادر پزشکی در خصوص وضعیت وی هستیم. همچنین ارسلان کاظمی هم به ایران بازگشته و می‌تواند در تمرینات حاضر شود.  

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال در مورد دعوت از پویان جلال‌پور، بازیکن دورگه ایرانی - آلمانی به دور جدید تمرینات اردوی تیم ملی و اینکه گفته می‌شود وی از نظر فنی در سطح پایینی قرار دارد، خاطرنشان کرد: این بازیکن همانند سایر دورگه‌هایی که در تیم ملی حضور دارند با نظر کادر فنی و دستیارانش شناسایی شده است. فیلم بازی‌های جلال‌پور کاملا دیده شده و آمار عملکرد وی برای این انتخاب مدنظر قرار گرفته است. جلال‌پور سابقه بازی در سوپر لیگ آلمان را دارد و در فصل آخر در لیگ اتریش حضور داشته است. مطمئنا این بازیکن از نظر فنی در حدی بوده که لیاقت دعوت به اردوی تیم ملی را داشته باشد. وی نزدیک به ۲۷ سال، سن دارد و باید دید در نهایت کادر فنی چه تصمیم درباره جلال‌پور خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: تاجیک: لیگ هر کشور ویترین بسکتبال آن کشور به حساب می‌آید/می‌شد بازیکنان جوان بیشتری به اردوی تیم ملی اضافه شوند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بسکتبال مسعود قاسمی پویان جلال‌پور حامد حدادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال فدراسیون بسکتبال مسعود قاسمی حامد حدادی اردوی تیم ملی ملی بسکتبال جلال پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می‌گوید: قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)