Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@13:10:42 GMT

کری خوانی پس از دربی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۸۲۵۲

کری خوانی پس از دربی

دربی همیشه حواشی خاص خودش را دارد اما دربی روز جمعه با توئیت و استوری وزیر ارتباطات که طرفدار تیم پرسپولیس است حواشی خاص‌تری پیدا کرد. آذری جهرمی با اشاره به ستاره‌های روی پیراهن تیم استقلال نوشت: «ولی به نظرم اون دو تا ستاره، سیاره باشند‌.» این طرفداری به مذاق فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال اصلاً خوش نیامد و در کنفرانس خبری پس از بازی به تندی علیه آذری جهرمی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در واکنش به این اتفاقات کاربرانی دیروز از این می‌نوشتند که وزرا و سیاسیون هم حق طرفداری و کری خوانی دارند اما کاربرانی هم معتقد بودند این شیوه طرفداری مناسب نیست و البته ادبیات فرهاد مجیدی را هم خیلی‌ها نقد کردند: «‏مربی که وزیر مملکت خودشو رو نمی‌شناسه و فقط بلده جای عمل به وظایف، حاشیه درست کنه و قبل و بعد بازی دنبال بهانه‌ بگرده! تو چی بلد بودی جز پریدن به این و اون؟»، «‏به‌عنوان یک استقلالی بابت وجود آدمِ پرحاشیه‌ و بهانه‌گیری چون ‎فرهاد مجیدی شرمنده‌ام. این باشگاه همیشه درگیر این جماعت بوده»، «‌‏استوری آذری جهرمی نشون داد واقعاً شرط سنی برای ریاست جمهوری لازمه.»، «‏به نظر من هیچ ایرادی نداره وزیر کری بخونه و توهین فرهاد مجیدی زشت‌تر از کری وزیر بود اما بازم به نظر من لااقل وقتی می‌خواین نشون‌ بدین عشق فوتبالی، مثل یه فوتبالی کری بخون نه این قدر لوس و خنک و مبتدیانه»، «‏۱۰ ساعت بعد از سخنان بحق و درست فرهاد مجیدی کمیته اخلاق، سرمربی استقلال رو احضار کرده ولی خبری از درگیری بازی پرسپولیس و سپاهان و همچین حرکت زشت آل کثیر و درگیری بازیکنان پرسپولیس در انتهای بازی نیست»، «‌‏به نظرم اونجایی که فرهاد مجیدی اسم وزیر رو هم نمی‌دونست پاسخ دادن به وزیر رو کامل کرد، بقیه‌اش اضافه‌کاری بود.»، «‏اگه وزیر حق داره کری بخونه ‎فرهاد مجیدی هم حق داره جواب کری رو بده»، «‏کاش فرهاد مجیدی شعورش می رسید که آذری جهرمی قبل از اینکه وزیر باشه یه شهرونده و حق داره مثل همه مردم کل کل فوتبالی کنه»، «‏من اصلاً فوتبالی نیستم ولی به نظرم کسی که به‌عنوان سیاستمدار در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام می‌کنه، باید حواسش باشه که کسر بزرگی از جمعیت رو بابت کل‌کل فوتبالی از خودش نرنجونه»، «‏وزیر مملکت مثل بقیه مردم حق داره از تیمش طرفداری کنه و برای تیم رقیبش کری بخونه، از مربی تیمم می‌خوام که به جای توهین و اینکه مثلاً اسمشم بلد نیست و براش مهم نیست مسئولیت باخت رو قبول کنه و روی مسائل فنی تیم متمرکز شه. لطفاً حرفه‌ای باش آقای ‎فرهاد مجیدی»، «‏اولاً وقتی دو تیم توسط دولت اداره میشن، کری خونی وزیری که رفیقش رو هم میکنه رئیس هیأت مدیره یه تیم، اسمش فقط کری خونی هواداری نیست. ثانیاً اینا که معتقدن هر کسی حق داره طرفداری کنه و حق شهروندیشه، همین چند ماه پیش داشتن خودشونو میکشتن که امیراحمدی به خاطر یه شوخی ساده باید اخراج بشه.»‌

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فرهاد مجیدی آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرهاد مجیدی سرمربی اسبق استقلال که با این تیم توانست در لیگ بیست و یکم بدون شکست قهرمان شود، این روزها مربیگری نمی‌کند اما از دنیای فوتبال اصلاً فاصله نگرفته و لیگ قهرمانان آسیا را به طور جدی دنبال می‌کند. فرهاد که همراه با العین امارات در سال ۲۰۰۳ قهرمان اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا شد و تنها چهره ایرانی محسوب می‌شود که به چنین افتخاری نایل شده، قبل از جدال برگشت العین مقابل الهلال عربستان، برای این تیم آرزوی موفقیت کرد و پس از فینالیست شدن نماینده امارات نیز با انتشار متن و عکسی این اتفاق را به مدیران، مربیان و بازیکنان العین تبریک گفت. اتفاقا کادر مدیریتی باشگاه العین امارات تدارک دیده‌اند تا پیشکسوتان و بازیکنان اسبق این باشگاه را هنگام برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان به ورزشگاه دعوت کنند و فرهاد مجیدی هم یکی از همین مدعوین است.

بنابر روایت خبر ورزشی، اگر فرهاد خودش تمایل داشته باشد، بدون هیچ مشکلی می‌تواند این مسابقه را در جایگاه ویژه ورزشگاه اختصاصی باشگاه العین از نزدیک تماشا کند. فینال لیگ قهرمانان آسیا میان العین امارات و یوکوهاما مارینوس ژاپن برگزار می‌شود و فعلاً قرار است مسابقه به صورت رفت و برگشت باشد. بازی رفت ۲۲ اردیبهشت خواهد بود و جدال برگشت هم پنجم خرداد برگزار می‌شود اما هنوز شخص نیست کدام تیم در جدال رفت میزبان است. این نکته را هم فراموش نکنیم که مجیدی از تقابل با ژاپنی‌ها در مسابقات فینال خاطره تلخی دارد. او اردیبهشت سال ۱۳۷۸ همراه با استقلال در فینال جام باشگاه‌های آسیا با نتیجه ۲ بر یک مغلوب جوبیلو ایواتا ژاپن شد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899574

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری خوانی فوتبالی پدر پسری فردین و امیررضا معصومی +فیلم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس