Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@08:19:09 GMT

مومنی: مجیدی در تعویض‌ها خوب عمل نکرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۸۵۲۸

مومنی: مجیدی در تعویض‌ها خوب عمل نکرد

«محمد مومنی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به شکست استقلال مقابل پرسپولیس در شهرآورد ۹۵ اظهار داشت: آنچه در شهرآورد از استقلال شاهد بودیم، نمایش نه چندان خوب از این تیم بود و نتوانست کیفیت فنی بالایی را به اجرا بگذارد.

وی افزود: جدایی «فراز کمالوند» از نظر فنی به ضرر استقلال بود و «فرهاد مجیدی» باید کمک مربی قویتری را به کادر فنی اضافه کند که بتواند به او در شرایط بحرانی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال در آفسایدگیری بد عمل کردند و آفساید را پر کردند تا «عیسی آل‌کثیر» موفق شود گل برتری آبی‌پوشان را به ثمر برساند.

تصریح کرد:به نظر من «فرهاد مجیدی» در تعویض‌ها خوب عمل نکرد و این تعویض‌ها نتوانست به استقلال از نظر فنی کمک کند.

وی تصریح کرد: تقریبا استقلال شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد و از این پس باید امیدهایش را برای قهرمانی روی جام حذفی بگذارد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:  استقلال اشکالات زیادی را در خط هافبک و خط دفاعی‌اش دارد و باید در سریع‌ترین زمان ممکن این اشکالات را برطرف کند تا در مسابقات آینده نتایج بهتری کسب کند.

برچسب‌ها محمد مومنی باشگاه پرسپولیس عیسی آل کثیر فرهاد مجیدی پروندهٔ خبری لحظه به لحظه همراه با شهرآورد ۹۵ پایتخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد مومنی باشگاه پرسپولیس عیسی آل کثیر محمد مومنی باشگاه پرسپولیس عیسی آل کثیر فرهاد مجیدی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود

بابک مومنی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در دیدار مردمی با کشاورزان و شالیکاران بخش دابودشت آمل در مصلی نماز جمعه، گفت: عمده‌ترین نگرانی و دغدغه‌های کشاورزان مربوط به تولید محصول برنج و نحوه تامین نهاد‌های کشاورزی بویژه کود و سم بود.

او با اشاره به اینکه برغم مشکلاتی که در ابتدای فصل کشت امسال در خصوص تامین نهاد‌های زراعی وجود داشت، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و با حمایت‌های وزیر جهادکشاورزی و پیگیری‌های استانداری و سازمان جهادکشاورزی مازندران، از طریق شرکت خدمات حمایتی، در حال تامین کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان هستیم و این مشکل بزودی مرتفع خواهد شد.

مومنی گفت: معاون زراعت وزیر جهادکشاورزی نیز دستورات لازم را در این خصوص صادر کرده اند و در آینده نزدیک کمبودی‌ها و عقب ماندگی‌های تامین کود شیمیایی کشاورزان بزودی جبران خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران، پایین بودن قیمت برنج در فصل برداشت را نیز یکی دیگر از مشکلات و نگرانی‌های کشاورزان دانست و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق اتحادیه‌های تامین کنندگان و تعاون روستایی، امسال شاهد رکود بازار و پائین بودن قیمت برنج تولیدی داخل نخواهیم بود و شاهد بازار خوبی برای همه از جمله سود منطقی تولیدکنندگان و مدنظرداشتن توان اقتصادی مصرف کنندگان باشیم.

مومنی با بیان اینکه دشت هراز یکی از مهمترین دشت‌های شالیزاری و تولید برنج کشور محسوب می‌شود، گفت: کشاورزان و شالیکاران نقش حیاتی و کلیدی در بحث امنیت غذایی کشور بشمار می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • عکس| تصویری جالب از گریم فرهاد آئیش در نقش گالیله
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب