Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@04:08:15 GMT

(عکس) توئیت توهین‌آمیز بازیکن استقلال علیه وزیر ارتباطات!

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۹۰۰۸

(عکس) توئیت توهین‌آمیز بازیکن استقلال علیه وزیر ارتباطات!

آنا نوشت: پس از شکست استقلال در دربی ۹۵ مقابل پرسپولیس آذری جهرمی در صفحه شخصی‌اش به کری خوانی علیه استقلال پرداخت و نوشت «این دوستاره استقلال سیاره است!»

فرهاد مجیدی هم در نشست خبری بعد از دربی در واکنش به اظهارات آذری جهرمی گفت: «همین وزیران هستند که وضعیت مملکت ما به این شکل است. متأسفانه شعور ندارند و نمی‌دانند قشر زیادی از مردم طرفدار استقلال هستند و با یک برد یا شکست یک هفته خوشحال و ناراحت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم سطح و شعور وزیر مملکت در سطح وزیر باشد.»

در همین راستا نیز سیاوش یزدانی بازیکن پرحاشیه استقلال در صفحه شخصی‌اش به شکل دیگری به وزیر ارتباطات توهین کرد. این بازیکن حاشیه‌ساز پیش از این پس از بازی پرسپولیس و سپاهان در نیمه‌نهایی جام حذفی در تهران، هواداران پرسپولیس را تهدید کرده بود که هرگز به اصفهان نیایند در غیر این صورت خون به پا می‌شود. این اظهار نظر او باعث شد تا به کمیته اخلاق احضار و مدتی محروم شود. او سال گذشته هم در آزمون دکتری، تلفن همراه را با خود به جلسه امتحان برد و و در آن جا هم حواشی زیادی به وجود آورد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیاوش یزدانی استقلال آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس

مهدی هاشمی نسب، مربی استقلال و دستیار جواد نکونام بعداز سوت پایان مسابقه امروز در تبریز جملاتی مطرح کرد که بار دیگر در فضای مجازی، حملات و فحاشی پرسپولیسی‌ها علیه او را در پی داشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازیکن سابق پرسپولیس که در بک جدایی غیرمنتظره به استقلال پیوست و در دربی انتقامی گل زد، به خبرنگاران گفت: جواب هواداران تیم خاص را قبلا دادم .تا زمانی که خدا نفس به من می‌دهد با هم کار داریم! کینه‌ای نیستم و اهل گذشت هم نیستم.

هاشمی نسب گفت: هواداران تراکتور همیشه برایم قابل احترام هستند.

وی درباره نتیجه مصاف با تراکتور گفت: با بضاعتی که داریم بازیکنان عالی عمل کردند. البته یک پنالتی ما سوخت!

دیگر خبرها

  • حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی؛ احترام واجب است! + عکس
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/«توهین» میلیاردرها به تماشاگران
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/ «توهین» میلیاردها به تماشاگران
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • واکنش توهین‌آمیز سپهر حیدری خطاب به امید نورافکن + عکس
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده! / فیلم
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده!