Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@16:26:20 GMT

واکسیناسیون ۸۵ درصد از سالمندان در ده بالا

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۹۰۴۳

واکسیناسیون ۸۵ درصد از سالمندان در ده بالا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن زاده، مسئول مرکز جامع سلامت هدش گفت: این طرح از ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ شروع و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه داشت که ۸۴ نفر از مردم ده بالا واکسینه شدند.

او افزود: در مرحله اول که در سنین ۸۰ ساله به بالا اجرا شد ۵۹ نفر و در مرحله دوم در سنین ۷۰ تا ۷۵ ساله هم ۲۵ نفر واکسینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول مرکز جامع سلامت هدش اظهار داشت: تا امروز ۸۵ درصد از مردم واجد شرایط ده بالا واکسینه شدند که ۷۵ نفر آن‌ها در مرکز بهداشت هدش و ۹ نفر آن‌ها هم به بخاطر بیماری در منزلشان واکسینه شدند.

او در پایان از همکاری خوب پایگاه بسیج شهید سلیمانی ده بالا تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا واکسیناسیون کرونا واکسینه شدند ده بالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور مدیر، معاون اداری و مالی و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی ارومیه، مراسم معارفه رئیس مرکز جهاد کشاورزی بالانج برگزار و خانم فرین افهم به عنوان مسئول مرکز معرفی و از زحمات آقای پاشایی مسئول پیشین این مرکز قدردانی شد.   پرویز امجدی در این مراسم تغییر رویکرد و نگاه اصلاحی برای هزینه کرد منابع مالی را لازم دانست و گفت: با برنامه ریزی اصولی، مراکز جهاد کشاورزی که بعنوان خط مقدم فعالیت‌های تامین امنیت غذایی هستند به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز و با ایجاد امکانات، انگیزش و امید افرینی را برای فعالیت کارشناسان در پهنه‌های تولید ایجاد نمود.   گفتنی است قادر پاشایی مسئول پیشین این مرکز به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • آیا می‌توانید در سنین بالا عضلاتتان را بسازید؟
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان