Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مسابقه عکاسی "زن در قاب نیایش" رویدادی فرهنگی بوده که مادران روزه دار ایران اسلامی را در قاب دوربین‌ عکاسان حرفه‌ای و آماتور قرار داد اظهار داشت: طی ماه مبارک رمضان ۸۰۰ عکس از ۱۸۵ عکاس شرکت به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالمه خسروی اظهار داشت: شرکت کنندگان در این مسابقه ۷۵ عکاس خانم و ۱۱۰ عکاس آقا بودند که ۳۷ اثر و سه مجموعه عکس از پنج هنرمند خانم و ۲۶ هنرمند مرد به بخش نمایشگاهی راه یافته است.

وی اضافه کرد: در بخش تک عکس داوود عامری از گرگان، مریم آل مومن دهکردی از شهر کرد و میلاد حدادیان از مشهد به ترتیب مقام های اول تا سوم و در قسمت مجموعه عکس نیز عرفان کوچاری با مجموعه پروانگی  از تهران به عنوان منتخب این مسابقه از سوی داوران انتخاب شدند.

رییس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: عکاسان راه یافته به بخش نمایشگاهی این در بخش تک عکس مسابقه نیز شامل اسحاق آقایی از یاسوج، امیر حسین کمالی از اصفهان، محمود خاکباز و امیر حسین یگانه هر ۲ از کیش، امیرصادقیان از شیراز، بهزاد نعمتی از کردستان، پوریا ترابی از قزوین، پویا بیات و حمیدرضا بازرگانی عر ۲ از زنجان و جابر غلامی از اراک است.

وی افزود: حمید رضا حبیبی از قوچان، سعید قاسمی از اهر، عبدالرحمن رافتی از همدان، علی ابک از سرخه، محسن کابلی و داوود عامری هر ۲ از گرگان، محمدحسن صلواتی، میلاد حدادیان، جواد رضایی و حسین حسین زاده هر چهار نفر از مشهد،  مرضیه سلیمانی، زهیر صیدانلو، هوتن باباپور، روح الله صادقی، آرشیده شاهنگی، زهره لک، سارا رجایی از هفت نقر از تهران و مریم آل مومن دهکردی از شهر کرد دیگر عکاسان راه یافته به بخش نمایشگاهی این مسابقه هستند.

خسروی اظهار داشت: راه یافتگان در بخش مجموعه عکس نیز عرفان کوچاری از تهران، علیرضا نصری از قزوین و مصطفی حسن زاده از گرگان هستند افزود: یلدا معیری، فاطمه بهبودی و سید حسین تهوری داوری این مسابقه را بر عهده داشتند و لیلی صدیق دبیر اجرایی آن بود.

نمایشگاه عکس های منتخب مسابقه زن در قاب نیایش به مدت هفت روز تا ۳۱ اردیبهشت در مرکز همایش های بین المللی کیش گشایش یافته است.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

برچسب‌ها کیش معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده هنرهای تجسمی جزیره کیش هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده هنرهای تجسمی کیش معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده هنرهای تجسمی جزیره کیش هرمزگان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

همزمان با گرامیداشت هفته فرهنگ و منش پهلوانی و سالروز تشکیل بسیج ورزشکاران، با حضور عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان، سرهنگ غفارپور مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و جمعی از روسای هیات‌ها و قهرمانان و مربیان آئین گشایش دفتر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ساری برگزار شد.

دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار مرکز استان ،گفت: بسیج از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اهمیت به جوانان و ارتباط با جوانان به خصوص ورزشکاران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که با ورود بسیج به هیات‌ها به زودی شاهد تحقق این امر خواهیم بود.

او  افزود: جامعه ورزش و جوانان شهرستان ساری نیز همپای سایر آحاد جامعه با پیوستن به خیل عظیم بسیجیان تلاش دارند تا با نهادینه کردن فرهنگ بسیج، منش پهلوانی را با فرهنگ ناب بسیج همراه سازند تا بتوانند با تکیه بر این مهم افتخارات متعددی برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت در این مراسم با اشاره به نقش بسیج ورزشکاران در ترویج روحیه پهلوانی و جوانمردی در میادین ورزشی گفت: از خود گذشتگی، ایثار و دستگیری از افراد ناتوان، همان روحیه پهلوانی است که این روحیه در بسیج ورزشکاران دیده می‌شود.

سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران نیز در این آئین با اشاره به الگو بودن ورزشکاران و قهرمانان برای جوانان، گفت: سهم ورزشکاران در فرهنگ جامعه بسیار بالاست و ورزشکاران با منش خود می‌توانند جوانان را تحت تأثیر قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد