Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@00:25:51 GMT

واکسیناسیون خودروی در اراک آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۹۵۱۶

واکسیناسیون خودروی در اراک آغاز می شود

استاندار مرکزی گفت: واکسیناسیون کرونا با استفاده از خودرو در شهرستان اراک از هفته جاری با هماهنگی فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی کلید می‌خورد.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در نشست ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی، افزود: این طرح با هدف تسریع در روند تزریق واکسن کرونا و  افزایش ظرفیت خدمات واکسیناسیون به طیف‌های مختلف جمعیتی است و ظرف مدت ۲ تا سه هفته آینده واکسیناسیون خودرویی برای شهرستان‌ها با همکاری فرمانداران آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به افزایش حجم ورودی واکسن کرونا به استان مرکزی نیاز است نظم و سرعت تزریق واکسن برای طیف‌های جمعیتی ایجاد شود که این مهم مستلزم افزایش ظرفیت خدمات دهی گروه‌های واکسیناسیون در استان است.

استاندار مرکزی یادآورشد: آمار بستری بیماران کووید ۱۹ در این استان به‌دلیل رعایت پروتکل‌ها ی بهداشتی از سوی مردم در هفته سوم اردیبهشت نسبت به هفته دوم این ماه ۱۸ درصد کمتر شده و آمار  فوتی‌های کرونایی نیز  ۲۰ درصد کاهش دارد.

آقازاده افزود: می‌طلبد که برای جلوگیری از شعله‌ور شدن مجدد ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان  در شهرستان‌های استان مرکزی جلوگیری از ترددهای استانی در دستور کار فرمانداران شهرستان‌های استان قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا اراک واکسن کرونا در اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار

   

 فرماندار اراک گفت: در فرمانداری اراک قرارگاهی در راستای فرمایشات رهبری در راستای شعار جهش تولید با مشارکت مردم راه اندازی می‌شود شود تا ظرفیت‌های مردمی را برای موضوع جهش تولید بکارگیری کند.

هادی در بازدید از چند شرکت‌ تولیدی به مناسبت هفته کارگر گفت: امروز به اهتمام بسیج کارگری یه مناسبت هفته کارگر، بازدیدی از مجموعه صنایع شهرستان اراک صورت گرفت.

او با قدردانی از جامعه تولیدکنندگان و کارگران افزود: با اهتمام دولت سیزدهم در طی این سال‌ها آرامشی در حوزه تولید و کارگری ایجاد شده است.

هادی گفت: مجموع تولید مجموعه صنایع در شهرستان اراک رو به تولید است که نویدبخش حرکت دولت برای اقدامات بزرگتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت