Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس بامداد امروز یکشنبه با دهها موشک تل‌آویو و شهرهای اطراف آن را هدف گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ابوعبیده، سخنگوی نظامی این گردان‌ها در بیانیه‌ای اعلام کرد، این حملات پس از پایان مهلت دو ساعته انجام شد که از قبل برای توقف حملات به تل‌آویو و اطراف آن اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این گردان‌های القسام اعلام کرده بود، دو ساعت از ساعت ۲۲ به وقت محلی تا ساعت ۲۴ به صهیونیست‌ها در تل‌آویو و شهرهای اطراف آن برای بیرون آمدن از پناهگاه‌هایشان مهلت داده شده است و پس از آن حملات مجددا شروع می‌شود.

همزمان ابوعبیده اعلام کرد، القسام در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به برج‌های مسکونی و منازل امن، با دهها موشک شهر اسدود را داخل اراضی اشغالی هدف گرفته است.

وی در پایان بیانیه خود خطاب به رژیم صهیونیستی گفت، اگر دست از حمله بکشد، فلسطین نیز دست می‌کشد و اگر حملات را افزایش دهد، فلسطین هم متقابلا حملاتش را افزایش خواهد داد.

در پی حملات گردان‌های القسام آژیرهای هشدار در تل‌آویو و تعدادی از شهرهای مرکزی و جنوبی اراضی اشغالی به صدا در آمد.

روزنامه معاریو هم از فرود آمدن موشک‌هایی در شهرهای ریشون لتسیون، غان یافنیه و اسدود نوشت.

اورژانس غیر دولتی رژیم صهیونیستی هم توییت کرد، به حدود ۱۰ تن که در مسیر خود به مناطق حفاظتی جراحت سطحی برداشته بودند، خدمات درمانی ارائه کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گردان های عزالدین القسام حمله به غزه تل آویو اطراف آن گردان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، این نشست چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور هادی البرزی (دکتری مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه) و ابوالفضل ولوی (پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه) و دبیری بردیا عطاران (مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در خیابان ولیعصر(ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹، مراجعه کنند و یا از طریق نشانی اینترنتی زیر در برنامه شرکت کنند:

این نشست از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند