Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@14:37:21 GMT

بسیاری از پمپ بنزین‌های آمریکا هنوز بنزین ندارند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۹۶۹۳

بسیاری از پمپ بنزین‌های آمریکا هنوز بنزین ندارند

با وجود بازگشایی خط‌لوله کولونیال آمریکا پس از بسته شدن آن به علت یک حمله سایبری، هنوز پمپ بنزین‌های زیادی در آمریکا بنزین ندارند.

به گزارش مشرق به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، با وجود بازگشایی خط‌لوله کولونیال آمریکا پس از بسته شدن آن به علت یک حمله سایبری، هنوز پمپ بنزین‌های زیادی در آمریکا بنزین ندارند.

در حال حاضر خط‌لوله کولونیال در هر ساعت میلیون‌ها گالن سوخت را انتقال می‌دهد اما هنوز در تعداد زیادی از ایالت‌های آمریکا کمبود سوخت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک حمله سایبری باعث شد این خط‌لوله ۵٫۵۰۰ مایلی از از روز جمعه ۷ می (۱۷ اردیبهشت) تعطیل شود و برخی ایالت‌های آمریکا را با کمبود شدید سوخت روبرو کند. مردم این ایالت‌ها با وحشت به خرید بیشتر بنزین رو آوردند.

یکی از مقامات آمریکا که درخواست کرد نامی از او برده نشود به خبرنگاران گفت که کولونیال برای بازگشایی این خط لوله ۵ میلیون دلار به هکرها پول داده است.

طبق آمار تا شب شنبه ۸۰ درصد از پمپ‌بنزین‌های واشنگتن بدون بنزین بودند. در کارولینای شمالی ۶۳ درصد جایگاه‌های سوخت بنزین نداشتند، در ایالت‌های جورجیا و کارولینای جنوبی بیش از ۴۰ درصد بدون بنزین بودند و این رقم در ایالت ویرجینیا به ۳۸ درصد می‌رسید.

خط لوله کولونیال نیمی از عرضه سوخت کل ساحل شرقی آمریکا شامل بنزین، سوخت دیزل، و نفت سفید را تأمین می‌کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین پمپ بنزین حمله سایبری بنزین پمپ بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد

ایالت هاوائی به نخستین ایالتی تبدیل شد که در کنگره ایالتی خود قطعنامه‌ای در حمایت از آتش‌بس دائمی در غزه به تصویب رساند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مجلس نمایندگان و مجلس سنای ایالتی در هاوائی با تصویب قطعنامه‌ای از دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند در غزه آتش‌بس برقرار کند. هاوائی نخستین ایالتی در آمریکا است که چنین قطعنامه‌ای به تصویب رسانده است.

پیش از این در ماه مارس مجلس سنای هاوائی با 24 رأی موافق و یک رأی مخالف این قطعنامه را تصویب کرده بود. مجلس نمایندگان با 48 رأی موافق و 3 رأی مخالف این قطعنامه را روز جمعه به تصویب رساند. با آنکه هاوائی نخستین ایالتی است که اقدام به تصویب چنین قطعنامه‌ای می‌کند اما «اتاق دسترسی عمومی» کنگره ایالتی هاوائی به هافینگتون‌پست گفت که از قدرت لازم برای اجرایی کردن این قانون برخوردار نیست و این قطعنامه به امضای فرماندار نیاز ندارد.

طبق نوشته یاهونیوز، قانونگذاران ایالتی خواستار آن شده‌اند که جو بایدن برای برقراری آتش‌بس فوری و دائمی در غزه تلاش کند. علاوه بر این، قطعنامه مذکور خواستار آن شده که دولت بایدن در جهت ترک خصومت‌ها و تسهیل ورود کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه تلاش کند.

دولت جو بایدن در 207 روزی که از جنگ در غزه می‌گذرد از اصلی‌ترین موانع برقراری آتش‌بس دائمی در غزه بوده و تا کنون چند قطعنامه را در شورای امنیت سازمان ملل متحد در حمایت از آتش‌بس وتو کرده است. این در حالی است که از زمان آغاز جنگ در غزه بیش از 34 هزار نفر به شهادت رسیده و ده‌ها هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

روز 207 طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزهبایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیمرسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)