Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@07:05:54 GMT

محمود صادقی: لاریجانی کاندیدا‌های اصلاح‌طلبان نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۹۷۱۳

محمود صادقی: لاریجانی کاندیدا‌های اصلاح‌طلبان نیست

 

محمود صادقی: لاریجانی به هیچ وجه جزو کاندیدا‌های جبهه اصلاح‌طلبان نیست [کلیک و کشیدن برای جابجایی]

سایز متن

الف الف

١١٠

١

باشگاه خبرنگاران/ نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اعلام کاندیداتوری علی لاریجانی و حمایت جبهه اصلاحت از او پرداخت.

محمود صادقی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پایان مهلت پنج روزه ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: در نظر سنجی‌های مردمی برای ویژگی های رئیس جمهور آینده عدالت اولین شاخصه است  که در این شاخصه اشتغال هم می‌گنجد و بهبود سیاست خارجی مطالبه دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صادقی در ادامه درباره عملکرد دولت‌های پیشین در بحث اشتغال زایی بیان کرد: دولت‌های قبلی به جز دولت اصلاحات، بر اساس بهبود شاخص‌های اشتغال خیلی ضعیف عمل کرده اند.  

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی میزان بیکاری به زیر ۱۰ درصد رسید، ولی در سایر دولت‌ها طبق آمار رسمی میزان بیکاری ۱۷ درصد است که این آمار غلط انداز است، زیرا بسیاری از افراد به دلیل ناامیدی از پیدا کردن شغل دیگر جویای کار نیستند.  

این فعال اصلاح طلب در ادامه درباره وضعیت فعلی جبهه اصلاحات توضیح داد: جبهه اصلاحات به دنبال کاندیدای نیابتی نیست، زیرا اگر به دنبال این افراد بود اصلا تشکیلات اصلاح طلبان ایجاد نمی‌شد و این تلاش‌ها صورت نمی‌گرفت. طبق ترتیبی که اتخاذ شده بناست بعد از ثبت نام‌ها از بین داوطلبان ثبت نام شده یک یا چند نفر با رای گیری برای انتخابات تعیین شوند، ولی هنوز هم مشخص نیست و باید این اقدامات را به بعد از فرآیند احراز صلاحیت شورای نگهبان موکول کنیم.  

صادقی توضیح داد: بعد از اعلام نظر شورای نگهبان تمام داوطلب‌ها به نفع یک کاندیدا کنار خواهند رفت. نامزد نهایی یکی از ۱۴ نفر اعلامی جبهه اصلاحات خواهد بود و علی لاریجانی به هیچ وجه جزو کاندیدا‌های جبهه اصلاح طلبان نیست،  زیرا اصلا اصلاح طلب نیست.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: لاریجانی خودش هم هیچ وقت ادعا نکرده که اصلاح طلب است و اعضای جبهه اصلاحات با ورود علی لاریجانی بعنوان فردی اصلاح طلب مخالف هستند. شرایط فعلی متفاوت است و تجربه جبهه اصلاحات از سال ۹۲ مطلوب نیست.  

او درباره کاندیداتوری اسحاق جهانگیری هم گفت: اسحاق جهانگیری جزو گزینه‌های جبهه اصلاحات است، زیرا در جلسات هماهنگی اصلاح‌طلبان حضور پیدا کرده است.

صادقی توضیح داد: اینکه در نهایت نامزد جبهه اصلاحات چه فردی است به ثبت نام‌ها و احراز صلاحیت‌ها بستگی دارد و بعد از آن مشخص می‌شود نماینده جبهه اصلاحات چه شخصی است. در جبهه اصلاحات تمام اعضا حق برابر دارند و هیچ کس برتر نیست، ولی ممکن است برخی خارج از چارچوب جبهه اظهار نظری بکنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: اصلاح طلبان لاریجانی محمود صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان از تایید «طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی خود نوشت:

««طرح استفساریه ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد