Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا فایق رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قدس قبله اول مسلمین و از مقدس‌ترین اماکن مذهبی برای آنان است.

وی افزود: انگلیسی‌های جنایتکار حدود یک قرن پیش با غصب سرزمین‌های مسلمانان و کوچ دادن یهودی‌های اروپایی و آفریقایی اقدام به تشکیل حکومت جعلی صهیونیسم کردند و این غده سرطانی را در منطقه بنا نهادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اسرائیل هیچگاه کشور نبوده و نخواهد بود چرا که بر اساس نفرت پراکنی و نابودی اقوام و ادیان دیگر بنا نهاده شده است.

ماموستا رستمی افزود: طی چند روز اخیر شاهد حملات وحشیانه نیروهای غاصب اسرائیل علیه مردم بی دفاع غزه هستیم که صدها کودک و پیرو و جوان را به خاک خون کشیده اند.

امام جمعه سنندج ضمن محکوم کردن این جنایات خواستار اجماع جهانی مسلمانان در برابر این جنایات رژیم صهیونسیتی شد.

ماموستا رستمی افزود: اگر مسلمانان با همدیگر متحد شوند نه رژیم صهیونسیتی و نه حامیان آن نخواهند توانست به اهداف شوم خود در منطقه دست یابند.

کد خبر 5212935

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج امام جمعه سنندج فلسطین غزه ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها گرگان واکسن کرونا اردبیل ماه رمضان ۱۴۰۰ فطریه شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: خیزش دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی نشان داد که جنایات این رژیم برای دنیا غیر قابل پذیرش است و امیدواریم در نهایت این اتفاق منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود.

روح‌الله متفکرآزاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه یک جنایت عریان و نسل‌کشی کم‌سابقه در تاریخ بشریت است که می‌تواند هر وجدان بیداری را آزرده کند.

وی ادامه داد: در این شرایط دولتمردان کشورهای غربی و آمریکا در قبال این جنایت سکوت کرده و حرفی از نسل‌کشی بشریت نمی‌زنند اما در همین وضعیت دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی علیه سیاست دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی خیزش داشتند چون دانشجویان وجدان‌های پاک‌تری دارند و همواره در دنیا پیش‌قراول بودند.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعتراض دانشجویان آمریکایی نشان داد که دیگر جنایات رژیم صهیونیستی غیرقابل پذیرش است، امیدواریم این اتفاق منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود. انتظارمان این است که دانشجویان ایرانی نیز به این خیزش جهانی بپیوندند که شاهد حرکت جهانی دانشجویان علیه جنایات رژیم صهیونیستی باشیم. کما این‌که دانشجویان یهودی نیز به این خیزش جهانی پیوسته‌اند.

متفکرآزاد با اشاره به جنایات و نسل‌کشی بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی ۳۵ هزار انسان بی‌گناه را کشت و ۸۰ هزار نفر را مجروح کرد و باعث بی‌خانمانی یک ملت شد اقداماتی که غیرقابل پذیرش است و در این شرایط ما شاهد خیزش جهانی هستیم. البته که در مقابل این خیزش هم دولتمردان آمریکا با دانشجویان برخورد کردند و بار دیگر نشان دادند که آزادی بیان برای آنها در حد شعار است و احترامی برای دانشجویان قائل نیستند کما این‌که تاریخ هم این را نشان داده است، نمونه بارز آن شهید شدن سه دانشجوی ایرانی در ۱۶ آذرماه است، لذا آمریکا به صورت عریان نشان داد که شعارهایشان تنها یک نسخه برای جهان سوم است و خودشان عمل نمی‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح است
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • نماز جمعه سنندج
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان