Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس حوزه صنعت گفت: ممنوعیت واردات کالا‌های ساخت داخل در کنار حمایت قوه قضاییه از بازگشت واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل به مدار تولید، دو عامل مهم برای احیای واحد‌های صنعتی در کشور خواهد بود. وحید محمودزادگان در گفت‌وگو با میزان، با اشاره وضعیت تولید در کشور اظهار کرد: تولید کشور در سایه واردات کالاهای خارجی به حاشیه رانده شده و شرایط برای کالاهای وارداتی به مراتب نسبت به کالاهای ساخت داخل بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس حوزه صنعت تصریح کرد: با تاکید مقام معظم رهبری برای حمایت از تولید، قوه قضاییه به نوبه خود شرایط را برای احیای واحدهای صنعتی  و حمایت از تولید ایجاد کرده است.

وی افزود: حمایت از تولید تنها مربوط به دستگاه قضا در کشور نیست و باید سایر دستگاه‌های اجرایی  که  تماس نزدیک‌تری با تولیدکنندگان  دارند شرایط را برای افزایش تولید فراهم کنند.   بیشتر بخوانید: رویکرد حمایتی دستگاه قضا از تولید باعث تثبیت ارزش پولی ملی می‌شود
محمودزادگان بیان کرد: وزارت صمت و وزارت اقتصاد به عنوان دو دستگاه اجرایی که بیشترین تعامل را با بخش‌های تولیدی دارند باید قوانینی را مرتبط با فرآیند و توسعه تولید در کشور فراهم کنند.

کارشناس حوزه صنعت بیان کرد: ظرفیت سازی برای حمایت از تولید در دستگاه قضایی کشور فراهم شده است و اثرات آن را می‌توان در احیای واحد‌های صنعتی و تولیدی در کشور مشاهده کرد.

وی افزود: ممنوعیت واردات کالا‌های ساخت داخل در کنار حمایت قوه قضاییه از بازگشت واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل به مدار تولید، دو عامل مهم برای احیای واحد‌های صنعتی در کشور خواهد بود.

محمودزادگان بیان کرد: بازگشت واحد‌های صنعتی به مدار تولید، می‌تواند میزان جذب سرمایه‌گذاری در این بخش افزایش دهد و اندازه اقتصاد کشور که تحت تاثیر تحریم‌های بین المللی کوچک شده است را توسعه دهد.   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت صمت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت صمت حمایت از تولید واحد های صنعتی احیای واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت