Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@13:21:48 GMT

همه واکنش ها به درگذشت اکبر ترکان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۰۰۵۶

همه واکنش ها به درگذشت اکبر ترکان

به گزارش جماران؛ پیام های تسلیت درگذشت مرحوم اکبر ترکان در پی می آید:

 

تسلیت حسین علایی:

 

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تأثر و تأسف ضایعه درگذشت برادر شهیدان ناصر و مسعود و دوست عزیزم جناب آقای مهندس اکبر ترکان را تسلیت عرض می کنم. 

ایشان از دولتمردان برجسته جمهوری اسلامی ایران بود که عمر خود را برای سازندگی و سربلندی ایران عزیز صرف کرد و نقش بزرگی در توسعه صنایع دفاعی کشور در دوران دفاع مقدس داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فقدان آن انسان پرتلاش را به خانواده محترم و برادر ایشان و خاندان معزی تسلیت عرض می کنم. 

از خداوند بزرگ برای ایشان رضوان الهی و برای خاندان مصاب، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. 

حسین علایی

 

 

تسلیت اسحاق جهانگیری:

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت مهندس اکبر ترکان را به همه دوستان و بستگان به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت گفت و از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت کرد.

 

تسلیت محمدرضا عارف:

در پی درگذشت مهندس اکبر ترکان ،دکتر محمدرضا عارف در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت. 

متن این پیام به شرح زیر است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

جناب آقای مهندس ترکان  که از پیشگامان انقلاب اسلامی ایران بودند  دیده از جهان فروبستند و به سوی معبود شتافتند و با رفتنشان دوستداران‌شان را در غم و ماتم فرو بردند.

ایشان از جمله مدیران مومن و  متعهدی بودند که در ادوار مختلف بعد از انقلاب و در مسئولیتهایی که بر عهده داشتند نقش ماندگاری از خود به یادگار گذاشتند.  

 مهندس ترکان  با تشکیل و حمایت از صنایع خودکفایی دفاعی، نقشی بی بدیل در تأمین تسلیحات داخلی در زمان جنگ تحمیلی داشتند و در نقش  اولین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم  باعث هماهنگی وانسجام تشکیلاتی سپاه و ارتش بعد از جنگ شدند و نیز در مقام وزیر راه و ترابری در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و توسعه شبکه راه و بزرگراه‌های کشور نقش مهمی را ایفا کردند. 

اینجانب با تسلیت درگذشت این انسان مومن و پرهیزگار به خانواده محترم ترکان و دوستداران ایشان، از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و حشر با اولیا الله و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت دارم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

محمدرضا عارف

 

تکمیل می شود...

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 اسحاق جهانگیری اکبر ترکان حسین علایی محمدرضا عارف سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 اکبر ترکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان

بعد از سالها نام اکبر فلاح در جمع اعضای کمیته فنی یک مسابقه کشوری کشتی دیده می‌شود، او قرار است مسابقات کشوری نونهالان را در کنار غلامرضا محمدی و حسن طهماسبی تماشا کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور روزهای 13 و 14 اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود، فدراسیون کشتی اسامی اعضای کمیته فنی این رقابت‌ها را به این شرح اعلام کرد: اکبر فلاح، غلامرضا محمدی و حسن طهماسبی.

به این ترتیب فلاح در کنار دو سرمربی تیم‌های ملی جوانان و  نونهالان این رقابت‌ها و عملکرد کشتی‌گیران پایه را زیر نظر خواهد داشت.

این در حالی است که در سالهای اخیر هیچ‌گاه اکبر فلاح عضو کمیته فنی هیچ مسابقه‌ای نشده، اما به نظر می‌رسد این بار با دعوت غلامرضا محمدی مدیر تیم‌های پایه کشتی آزاد قرار است پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن هفت‌تیر تهران از نزدیک تماشاگر مسابقات باشد.

قهرمان پیشین کشتی جهان بعد از کناره‌گیری از سرمربیگری تیم ملی جوانان، طی سال‌های گذشته باوجود کار سازندگی در جنوب شهر تهران، هیچ پستی و منصبی را در کشتی نپذیرفت تا اینکه بعد از ایجاد تغییرات در کشتی تهران، مدیریت فنی کشتی آزاد پایتخت را قبول کرد و در دومین سال همکاری او، کشتی تهران صاحب دو ملی‌پوش در رده سنی بزرگسالان اعزامی به بازی‌های المپیک شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • ببینید | ۱۲ اردیبهشت سالروز درگذشت محمدرضا لطفی
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور (عکس)
  • خاطره خنده‌دار غفوریان از اشتباه گرفتنش با اکبر عبدی! (فیلم)
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری