Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@15:41:30 GMT

ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به ۲۲۱مددجوی جویباری

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۰۲۲۴

ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به ۲۲۱مددجوی جویباری

نصوری گفت: ۲۲۱مورد خدمات مشاوره و راهنمایی سال گذشته به خانوارهای تحت حمایت در این شهرستان ارائه شده است.

«علیمراد نصوری»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با اشاره به اینکه3164 خانوار در جویباراز خدمات کمیته امداد این شهرستان بهره مند هستند، اظهار کرد: یکی از فعالیت های مهم حوزه امورفرهنگی کمیته امداد ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 رئیس کمیته امداد جویبار گفت:برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، مشاوره های گسترده ای به آنها ارائه می شود.

 

 

وی با بیان اینکه 221  موردخدمات مشاوره و راهنمایی سال گذشته به خانوارهای تحت حمایت ارائه شد، بیان کرد:به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاوره وراهنمایی ها به صورت تلفنی وغیر حضوری صورت گرفته است.

 

 

نصوری بابیان اینکه مشاوره و راهنمایی نقش درمان کننده را در رفع ویاکاهش آلام ناشی از مشکلات مددجویان ایفا می کند، افزود:در بسیاری مواقع استعداد های نهفته مددجویان به خصوص فرزندان خانوارتحت حمایت درپی مشاوره وراهنمایی کشف می شود که با برنامه ریزی های گسترده، گام های مهمی برای شکوفایی استعدادهای آنها برمی داریم.

 

 

وی با اشاره به اینکه مشاور خانواده درایجاد انگیزه و سوق دادن دانش آموزان تحت حمایت به سمت پیشرفت درمقاطع تحصیلی فعالیت های قابل توجهی را به انجام می رسانند، بیان کرد:از دیگر فعالیت های مشاور مصون داشتن خانوار تحت حمایت از آسیب های اجتماعی است تا فرزندان آنان ،بتوانند بی دغدغه و با آرامش خاطر به سوی مدارج عالی تحصیلی حرکت کنند.

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشاوره مددجویان توانمندسازی مددجویان خدمات مشاوره ای مشاوره ازدواج خدمات مشاوره و راهنمایی تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران در سی‌وششمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های سراسر کشور که در دانشگاه زاهدان برگزار شد، از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان «مرکز مشاوره برتر کشوری در سال ۱۴۰۲» انتخاب شد و با اعطای لوح تقدیر و تندیس، دکتر زهره عزیزی رئیس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران از سوی  هاشم داداش‌پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.

تعداد جلسات برگزار شده توسط روانشناسان، مشاورین و مددکاران و خدمات واحد نوروتراپی دانشگاه‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری، خدمات و حمایت‌های مددکاری اجتماعی، توانمندسازی جامعه دانشگاهی، آموزش و ارائه خدمات بهداشت روان (نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها و وبینار‌های آموزشی مختص دانشجویان، کارکنان، اساتید و خانواده دانشگاهیان، توانمندسازی جامعه دانشگاهی، انتشارات و تولید محتوا، میزان خدمات روانشناختی شامل طرح‌های حمایتی و مناسبتی برای دانشجویان دانشگاه، سطح پوشش دانشجویان جدیدالورود در طرح کارنامه سلامت روان، تعداد اعضا و میزان فعالیت همیاران سلامت روان، مداخله در بحران‌های روانشناختی و تعداد جلسات تشکیل شده در این خصوص، میزان فضای فیزیکی و نرخ رشد فضای مستقل و برگزاری سمپوزیوم‌های ملی و بین‌المللی، از معیار‌های ارزیابی عملکرد سالانه مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌هاست.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی