Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:35:31 GMT

واکسیناسیون ۴۰۰ نفر از پاکبانان بوشهری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۰۴۰۵

واکسیناسیون ۴۰۰ نفر از پاکبانان بوشهری آغاز شد

به گزارش ایرنا، مسعود غلامزاده  روز یکشنبه  در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: در مرحله نخست واکسیناسیون تاکنون بیش از یکصد نفر از جامعه هدف طرح موفق به دریافت دوز اول واکسن شدند.

وی بیان کرد: پاکبانان و عوامل وابسته به حوزه خدمات شهری پسماند، به دلیل ارتباط مستقیم با انواع زباله‌ها در معرض تهدید ابتلا به ویروس کرونا هستند که به عنوان یک اولویت و طی یک برنامه زمانبندی شده توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر علیه این ویروس واکسینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامزاده فرد ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طی یک دوره زمانی مشخص همه پاکبانان بر علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند اما سعی شده که ابتدا افراد مسن تر واکسن کرونا دریافت کنند.

غلامزاده ادامه داد: با آموزش های لازم به پاکبانان ، از آنها خواسته شده که با وجود دریافت واکسن کرونا ، به مانند گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت و از ماسک و دستکش در حین کار استفاده کنند.

وی عنوان کرد: لیستی از پاکبانان، رانندگان و شاغلین بخش خدمات شهری پسماند که به شکل مستقیم  با زباله در تماس هستند به مرکز بهداشت داده شده و سعی ما این است که با نظارت بهینه، غیر از این افراد، احدی از سهمیه واکسن کرونا استفاده نکند.

برچسب‌ها بوشهر واکسن واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر واکسن واکسن کرونا بوشهر واکسن واکسن کرونا اخبار کنکور واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان

وزارت صحت افغانستان اعلام کرد از امروز کارزار واکسیناسیون فلج کودکان را در سراسر این کشور آغاز می‌کند.

شرافت زمان، سخنگوی این وزارتخانه گفت طی چهار روز قرار است بیش از ۱۰ میلیون کودک زیر پنج سال این واکسن را دریافت کنند و همراه با قطره خوراکی فلج کودکان، ویتامین آ نیز به کودکان داده شود.

در خبرنامه آمده است که به دلیل بارش باران و سردی هوا این کمپین در ولایات غور، دایکندی و بامیان به تعویق افتاده است.

افغانستان و پاکستان تنها کشورهایی هستند که هنوز فلج کودکان در آنها ریشه‌کن نشده است. سال گذشته پنج مورد فلج اطفال در ولایت «ننگرهار» افغانستان ثبت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!