Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:24:35 GMT

آغاز واکسیناسیون ۴۰۰ پاکبان بوشهری

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۰۴۶۴

آغاز واکسیناسیون ۴۰۰ پاکبان بوشهری

ایسنا/بوشهر مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر از آغاز واکسیناسیون ۴۰۰ نفر از پاکبانان ، رانندگان و شاغلین بخش خدمات شهری پسماند این سازمان خبر داد.

مسعود غلامزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از هفته گذشته کار واکسیناسیون بر علیه کرونا برای ۴۰۰ نفر از پاکبانان، رانندگان و شاغلین بخش خدمات شهری پسماند سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پاکبانان و عوامل وابسته به حوزه خدمات شهری پسماند، به دلیل ارتباط مستقیم با انواع زباله ها در معرض تهدید ابتلاء به ویروس کرونا هستند که به عنوان یک اولویت و طی یک برنامه زمانبندی شده توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، بر علیه این ویروس واکسینه می شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در طی یک دوره زمانی مشخص همه پاکبانان بر علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند اما سعی شده که ابتدا افراد مسن تر واکسن کرونا دریافت کنند.

غلامزاده ادامه داد: با آموزش های لازم به پاکبانان، از آنها خواسته شده که با وجود دریافت واکسن کرونا، به مانند گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت و از ماسک و دستکش در حین کار استفاده کنند.

وی عنوان کرد: لیستی از پاکبانان، رانندگان و شاغلین بخش خدمات شهری پسماند که به شکل مستقیمی در طی ۲۴ ساعت با زباله در تماس هستند به مرکز بهداشت داده شده و سعی ما این است که با نظارت بهینه، غیر از این افراد، احدی از سهمیه واکسن کرونا استفاده نکند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر واکسن کرونا همه باهم علیه کرونا كرونا خدمات شهری پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش ایسنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!