Web Analytics Made Easy - Statcounter

میز ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام نقش خاصی در دکوراسیون داخلی منزل دارند . میز ناهار خوری ، میز تلویزیون و میز کنسول از جمله انواع میز می باشند که هر کدام دارای مدل های زیاد و متنوعی هستند و می توانید از بین مدل های مختلف ، مدل مناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی منزلتان را انتخاب کنید .

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فروشگاه آنلاین دی ایران، این فروشگاه که یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه اینترنتی است می توانید مدل های متنوع و جدید انواع میز را مشاهده کنید و به صورت غیر حضوری خریداری کنید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهنمای خرید میز ناهار خوری

میز ناهار خوری یکی از وسایل ضروری در دکوراسیون داخلی خانه های امروزی است . فرقی نمی کند در یک ویلا زندگی کنید و یا در یک آپارتمان کوچک باشید ، در هر صورت وجود میز ناهار خوری مناسب یکی از ضروریات دکوراسیون منزل شما خواهد بود که باید در انتخاب مدل مناسب آن دقت و توجه کافی به خرج دهید . میز ناهار خوری در تعداد نفرات دو تا هشت نفره تولید می شود که در صورت داشتن فضای زیاد می توانید آن را در تعداد نشیمن بیشتر نیز سفارش دهید . دقت کنید میز ناهار خوری که خریداری می کنید از لحاظ ارتفاع با مشخصات فیزیکی شما سازگار باشد و بیش از حد کوتاه و یا بلند نباشد تا هنگام غذا خوردن لذت بیشتری ببرید . خرید اینترنتی انواع میز ناهار خوری با مشاوره تخصصی و مستقیم از تهران به سراسر کشور در سایت دی ایران با آدرس اینترنتی dayiran.com  محیا شده است .

- میز ناهار خوری سلطنتی : اگر دکوراسیون داخلی منزلتان تجملاتی و سلطنتی است باید میز ناهار خوری سلطنتی انتخاب کنید . مدل های سلطنتی دارای منبت کاری و تزیینات زیادی هستند و برای فضاهای بزرگ مناسبند .

- میز ناهار خوری مدرن : اگر سبک دکوراسیون منزلتان مدرن است و طرفدار سادگی و راحتی هستید میز ناهار خوری مدرن برای شما مناسب است . مدل های مدرن دارای ظاهری ساده و شیک هستند و در تولید آنها به راحتی نشیمن صندلی ها توجه بیشتری شده است .

- میز ناهار خوری کمجا : با کوچک شدن خانه ها و روی آوردن افراد به آپارتمان نشینی ، نیاز به لوازمی که کمترین فضای ممکن را اشغال کنند احساس می شود . میز ناهار خوری کمجا نوعی از میز ناهار خوری است که نسبت به مدل های دیگر فضای کمی اشغال می کند . میز های کمجا بصورت تاشو و یا بصورت نیمکت دار تولید می شوند ، بعضی از مدل های کمجا طوری طراحی می شوند که وقتی نمی خواهید از آن استفاده کنید می توانید صندلی ها به طور کامل زیر میز قرار دهید تا فضای کمتری اشغال شود .

راهنمای خرید میز تلویزیون

میز تلویزیون معمولا نقطه کانونی دکوراسیون منزل محسوب می شود و باید در انتخاب مدل آن دقت زیادی به خرج دهیم . اندازه میز تلویزیون باید متناسب با اندازه تلویزیون باشد و از هر طرف به اندازه 5 تا 10 سانت از تلویزیون بزرگتر باشد تا نمای زیباتری داشته باشد . میزهای تلویزیون در سبک های مدرن ، کلاسیک و سلطنتی تولید می شوند و بیشتر از جنس چوب و ام دی اف می باشند . خرید اینترنتی انواع میز تلویزیون نیز بصورت اینترنتی و مستقیم از تهران به سراسر کشور در سایت دی ایران با آدرس اینترنتی dayiran.com  مهیا شده است .

میز تلویزیون چوبی به سبک سلطنتی ساخته می شود که مناسب دکوراسیون های تجملاتی است . میز تلویزیون ام دی اف نیز در طرح های زیبای مدرن در فروشگاه اینترنتی دی ایران به فروش می رسد ، مدل های متنوع و جدید میز ال سی دی را حتما در این سایت مشاهده نمایید .

راهنمای خرید میز کنسول

میز کنسول یکی از انواع میز های دکوری است که در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شود . اگر در فضای پذیرایی به اندازه کافی جا دارید می توانید با قرار دادن یک میز کنسول شیک و زیبا ، یک فضای فوق العاده ایجاد کنید . میز های کنسول دو نوع آینه دار و بدون آینه دارند و انتخاب آن به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد ، ولی اگر فضای کم نور و کوچکی دارید مدل آینه دار با انعکاس نور فضا را روشن تر و بزرگتر جلوه می دهد .

میز کنسول های چوبی منبت کاری شده برای دکوراسیون های کلاسیک مناسبند و اگر وسایل دیگر منزل دارای سبک مدرن هستند ، میز کنسول با طرح ساده و مدرن می تواند با فضای دکوراسیون منزل هماهنگ شود . مدل های مینیمال میز کنسول نیز وجود دارند که برای فضاهای کوچک مناسبند . برای خرید انواع آینه و میز کنسول به سایت دی ایران با آدرس اینترنتی dayiran.com  مراجعه فرمایید.

خرید انواع میز بصورت اینترنتی

برای خرید انواع میز از جمله میز ناهار خوری ، میز تلویزیون ، میز کنسول ، میز تلفن و میز جلو مبلی و عسلی می توانید به فروشگاه تخصصی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران به نشانی DayIran.Com یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی است که به طور تخصصی در زمینه دکوراسیون داخلی منزل و فروش انواع مبلمان فعالیت می کند . در دی ایران می توانید جدید ترین مدل های انواع میز را بصورت آنلاین مشاهده نمایید و بدون اینکه لازم باشد به بازار های شلوغ مراجعه کنید و وقت و هزینه زیادی تلف کنید خرید خود را بصورت غیرحضوری انجام دهید . کلیه مبلمان دی ایران شرکتی و با کیفیت می باشند و از تولیدی به صورت مستقیم و بدون واسطه برای مشتری ارسال می شوند و همین امر باعث می شود کالا با قیمت ارزانتری به دست مشتری برسد .

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میز ناهارخوری دکوراسیون داخلی منزل دکوراسیون منزل میز ناهار خوری راهنمای خرید میز تلویزیون خرید انواع میز کنسول انواع میز دی ایران میز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد آیت‌الله مدرسی از مشروب‌خوری برخی پزشکان در فارس

امام جمعه بخش مرکزی یزد با انتقاد از مشروب‌خوری برخی پزشکان در فارس گفت: این عادی شدن خوردن مشروب باید مورد توجه وزارت بهداشت و مسئولان جامعه پزشکی قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط دولت آمریکا اظهار داشت: در بیش از یکصد دانشگاه در آمریکا حمایت‌های علنی از مردم مظلوم غزه در حال صورت گرفتن است که این خود جای شگفتی دارد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: تظاهرات و تحصن مسالمت‌آمیز در این دانشگاه‌ها از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاهی برگزار شده است که بزرگی این اتفاقات در حالی که این افراد زیر بمباران تبلیغات اسلام‌هراسی قرار دارند، چیز کمی نیست.

مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

مدرسی با بیان اینکه دولت‌های غربی در حال سرکوب دانشجویان و اساتید هستند، گفت: این اقدام نشانه ترس عمومی دولت آمریکاست و کار این دولت به جایی رسیده که در درون کشور خود نیز دست به اقدامات سرکوبگرانه و ضدبشری می‌زند.

وی ادامه داد: عمده مطالبات این دانشجویان و اساتید حمایت از مردم مظلوم غزه است و اعلام دارند که باید این نسل‌کشی انسانی در غزه متوقف شود و امکانات مورد نیاز به رژیم کودک‌کش صهیونیستی داده نشود و وتو صورت نگیرد.

مدرسی با اشاره به دلیل دیگر سرکوب دانشجویان آمریکایی بیان کرد: آمریکا فرزند نامشروع خود، رژیم غاصب صهیونیستی را در حال سقوط می‌بینند و تمام ملاحظات را کنار گذاشتند و روی حقیقی خود را نشان دادند و باید از رسانه‌های وابسته به غرب سوال کرد که چرا خبری از دانشجویان آمریکایی در این رسانه‌ها منتشر نمی‌شود و چرا سکوت اختیار کردید؟.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اختلافات بین بازار و دارایی افزود: قشر بازاری ما همواره حامی انقلاب بودند و هستند و مسئولان باید نسبت به این قشر حمایت‌های لازم را انجام دهند و باتوجه به شعار سال و اهمیت بازاریان در بخش توزیعی در عرصه بهبود تولید باید به این قشر کمک کرد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا از این شرایط سوءاستفاده کند، ادامه داد: باید مراقب بود تا دشمن از شرایط نتواند بهره ببرد و به نفع خود استفاده کند.

وی با اشاره به پرونده مشروب‌خوری در فارس تصریح کرد: متاسفانه جمعی از تحصیل‌کنندگان رشته پزشکی به این مورد مبتلا شدند که این خود نکته غم‌باری است و خود پزشکان مضرات این مورد را می‌دانند و جای سئوال است که چرا اقدام به خوردن مشروب کردند.

مدرسی ادامه داد: دشمن در تمام اقشار ما به‌ویژه قشر تحصیل کرده نفوذ کرده است و این عادی شدن خوردن مشروب باید مورد توجه وزارت بهداشت و مسئولان جامعه پزشکی قرار گیرد و نظارت و پالایش در این زمینه صورت گیرد و با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • انتقاد آیت‌الله مدرسی از مشروب‌خوری برخی پزشکان در فارس
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی 
  • مراسم قهوه خوری خوزستان
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • رنگ نقش مهمی در معماری ایفا می‌کند
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟