Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد  ورود واجد‌های صنفی متضرر از شیوع ویروس کرونا را به توسعه کسب و کار در فضای مجازی ضروری دانست و گفت: در ایام کرونا با توجه به تعطیلی‌ها و اینکه خیلی از مردم رغبتی به حضور فیزیکی در بازار نداشتند برخی از اصناف و بازاریان برای فروش محصولات خود به فضای مجازی ورود و فروشگاه‌های مجازی را راه‌اندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: آمار رسمی که بتوانیم بر آن تکیه کنیم که چه میزان از اصناف و کسب‌وکار‌های مشهد از فروشگاه‌های مجازی استفاده کردند نداریم، اما برآورد کلی به‌عنوان گردش کار پرداخت‌های اینترنتی بانک مرکزی حدود ۲۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس اتاق اصناف مشهد ادامه داد: سامانه‌ای را قبل از نوروز آماده کردیم تا هر واحد صنفی کالا‌های خود را در غرفه مجازی ایجادشده به فروش بگذارد و موضوع نظارت از این غرفه‌ها هم دنبال می‌شود تا بتواند فروش مجازی هم از این فروشگاه‌ها داشته باشند و تاکنون هم استقبال خوبی از این طرح‌شده است.

بیشتربخوانید

یک بام و دو هوای تعطیلی اصناف در مشهد


بنانژاد بیان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ درصد کسب و کار‌های اطراف حرم مطهررضوی با رکود مواجه هستند، زیرا عمده آن‌ها تا قبل از شیوع کرونا با ورود زائر و مسافر امرارمعاش می‌کردند و این در حالی است که طی یک سال گذشته زائری به مشهد نیامده و آن‌هایی هم که می‌آیند تمایلی به خرید و تفریح در مناطق گردشگری مشهد ندارند.

جلب اعتماد مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی مستلزم افزایش نظارت‌ها است

او تصریح کرد: افزایش نظارت بر فروشگاه‌های مجازی موجب افزایش تقاضای در بستر فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ می‌شود، چراکه جلب اعتماد افراد در فروشگاه‌های مجازی و پشتیبانی صحیح از خرید افراد موجب هجوم افراد به خرید‌های اینترنتی می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مشهد تاکید کرد: ۴۰ درصد از اصناف مشهد در شرایط کرونایی نیاز به حضور در محل کسب و کارشان را نداشتند و ضرورت آموزش وسیع دیجیتال مارکتینگ و توسعه فروش در فضای مجازی به اصناف مشهد مخصوصاً کسب‌و‌کار‌های سنتی بیش از پیش حس می‌شود.

انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف مشهد فروشگاه اینترنتی ویروس کرونا حرم مطهر رضوی فروشگاه های مجازی فروشگاه ها فضای مجازی اصناف مشهد کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟

تین نیوز

خودرو نیسان ماکسیما یکی از خودروهایی است که با محبوبیت بسیار بالایی در ایران برخوردار است و همچنان محبوبیت و جایگاه خود را حفظ کرده است. کیفیت بالا، طراحی عالی و مشخصات فنی برجسته این خودرو باعث شده تا از زمان ورود به کشور، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گیرد و به یکی از پرفروش ترین خودروهای وارداتی یا مونتاژ داخلی تبدیل شود.

با اینکه خودرو ماکسیما از استهلاک پایینی برخوردار است اما مانند هر خودرو دیگری نیاز به تعمیر و سرویس دارد. پیدا کردن لوازم ماکسیما و قطعات یدکی ماکسیما در بازار به چالش جدی تبدیل شده است.

فروشگاه نیسان کالا که تخصص در واردات قطعات یدکی نیسان از کمپانی اصلی دارد در زمینه فروش قطعات و لوازم یدکی ماکسیما از اصلی ترین فعالان بازار خودرو می باشد.

قیمت لوازم ماکسیما

لوازم یدکی اصلی نیسان ماکسیما و با کیفیت برای خودروی ماکسیما شما را در هر نقطه از ایران تحویل میدهیم. قیمت لوازم ماکسیما به عواملی مانند شرکت سازنده و کیفیت قطعه یدکی ماکسیما بستگی دارد. در هنگام خرید باید به اطمینان از اصلی بودن قطعه یدکی توجه کافی داشته باشید. فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا به عنوان یکی از واردکننده ها و فروشگاه های لوازم یدکی نیسان، اصلیت و کیفیت لوازم یدکی نیسان ماکسیما را تأیید می کند.

لیست قیمت لوازم یدکی ماکسیما در رده متوسط قرار دارد و به راحتی در دسترس می باشد. شما می توانید بدون هیچ نگرانی، از طریق فروشگاه های اینترنتی نیسان کالا، لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق را تهیه کنید. البته، با توجه به استهلاک بسیار پایین این خودرو، کمتر احتیاج به خرید قطعات آن وجود دارد. همین مسئله، نشان از دوام فنی بالا و کیفیت بالای قطعات است، که باعث شده تا ماکسیما، با گذشت چندین سال از عمر خود، همچنان بازار خوبی داشته باشد.

 

مشخصات شرکت نیسان کالا – وارد کننده و فروش قطعات ماکسیما
فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا
تخصص واردات و فروش لوازم و قطعات یدکی نیسان
محدوده فعالیت  سراسر ایران - فوری در تهران
زمان فعالیت ساعات اداری
آدرس اینترنتی https:// nissankala.com/

 

لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق

برای خرید لوازم یدکی ماکسیما و قطعات اصلی ماکسیما از فروشگاه نیسان کالا در چراغ برق، کلمات "لوازم یدکی ماکسیما" و "لوازم نیسان ماکسیما" را در موتور جستجوی گوگل وارد کرده و جستجو ما را پیدا کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد